کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امدادرسانی به آسیب‌دیدگان 67 حادثه در قم

خبرگزاری فارس , 1 ارديبهشت 1399 ساعت 16:05

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم گفت: در فروردین ماه سال جاری 218 نیروی عملیاتی به آسیب‌دیدگان 67 حادثه در قم، امدادرسانی کردند.


به گزارش قم نیوز هادی سلیمی در خصوص خدمات امداد و نجات هلال احمر قم در سال جاری بیان کرد: در یک ماه گذشته 218 نیروی عملیاتی به آسیب‌دیدگان 67 حادثه در قم، امدادرسانی کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم افزود: در این حوادث، ۱۲ مورد جاده ای، ۴۲ مورد خدمات حضوری، ۱۰ مورد سیل و آبگرفتگی و ۳ مورد کوهستان گزارش شد.

وی بیان کرد: مجموع کل حادثه دیدگان ۳۳۸ نفر اعلام شد که در این میان ۵۶ نفر در حوادث جاده ای، ۴۵ نفر در خدمات حضوری، ۲۲۷ نفر در آبگرفتگی و ۱۰ نفر در کوهستان دچار حادثه شدند.

سلیمی خاطرنشان کرد: همچنین مجموع کل آسیب دیدگان ۳۳۲ نفر شامل ۵۰ نفر در حوادث جاده ای و ۴۵ در خدمات حضوری و ۲۲۷ نفر در سیل و آبگرفتگی و ۱۰ نفر در کوهستان می‌باشند.

وی تصریح کرد: مجموع کل نجات یافتگان نیز 40 نفر بودند که در خدمات حضوری تحت مداوا قرار گرفتند، در این حوادث 78 تیم عملیاتی و 49 دستگاه آمبولانس اعزام شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم گفت: در میان حوادث 2مورد عملیات اطفاء حریق و ۱۲ مورد عملیات رها سازی انجام شد.

وی اظهار داشت: میانگین زمان اطلاع رسانی حوادث جاده ای از زمان وقوع حادثه تا اطلاع به جمعیت 20 دقیقه و میانگین زمان حضور در صحنه عملیات حوادث جاده ای از اطلاع به جمعیت تا حضور در صحنه نیز 13 دقیقه و 55 ثانیه و میانگین مدت زمان عملیات در حوادث جاده ای از آغاز تا پایان عملیات 1 ساعت و 6 دقیقه و 30 ثانیه است.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 87793

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/87793/امدادرسانی-آسیب-دیدگان-67-حادثه-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir