دوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۸
کد مطلب : 87795
منبع : خبرگزاری فارس

برگزاری مسابقات پومسه و کیوروگی در خانه

قم نيوز : رئیس هیأت تکواندو استان قم از برگزاری نخستین مسابقه رسمی تکواندو قم در سال 1399 در رشته‌های پومسه و کیوروگی مردان و بانوان تمام رده‌های سنی خبر داد.
برگزاری مسابقات پومسه و کیوروگی در خانه
برگزاری مسابقات پومسه و کیوروگی در خانه
به گزارش قم نیوز محمد جمشیدی امروز اظهار کرد: تمام تکواندوکاران از طریق فضای مجازی بخش‌نامه برگزاری نخستین مسابقه استانی سال 1399 تکواندو قم را دریافت کرده‌اند و تکواندو کاران هر دو بخش‌ آقایان و بانوان دارای کمربندهای زرد، سبز و آبی مجوز شرکت در این رقابت را دارند.

وی افزود: این مسابقه با عنوان «با ورزش در خانه کرونا را شکست می‌دهیم» برنامه‌ریزی شده و برای نفرات برتر جوایز ارزنده‌ای در نظر گرفته شده، به پنج نفر برتر در هر رده کمربند جایزه نقدی تقدیم می‌شود، ضمن اینکه سه نفر با رای داوران و سه نفر با رای اعضای کانال هیأت نیز تقدیر خواهند شد.

رئیس هیأت تکواندو استان قم با اشاره به شرایط این پویش، اضافه کرد: هر شرکت کننده باید به اجرای قسمت مشخص شده فرم با توجه به نمونه ارسالی و رده کمربند بپردازد، ضمنا هر نفر فقط با درجه کمربندی‌ای که در بانک اطلاعات ثبت شده شرکت می‌کند، حداکثر زمان اجرا باید 15 ثانیه باشد و اجرای فرم برای بانوان با رعایت حجاب اسلامی باشد.

وی با اشاره به زمان ارسال کلیپ‌ها توسط تکواندوکاران، عنوان کرد: هیات تکواندو این مسابقه را در بخش‌های پومسه و کیوروگی به صورت غیرحضوری با جوایز ارزنده در تمامی رده‌های سنی برگزار می‌کند و به ترتیب کمربند زرد در روز شنبه ششم اردیبهشت، کمربند سبز یکشنبه هفتم اردیبهشت و کمربند آبی روز دوشنبه هشتم اردیبهشت کلیپ‌های خود را ارسال می‌کنند.

جمشیدی در ادامه راجع به اهمیت تمدید پروانه فعالیت باشگاه‌های این رشته در اداره کل ورزش و جوانان استان قم، بیان کرد: با توجه به اعلام امور باشگاه‌های این اداره کل، چنانچه دارای وام برای تامین یا تجهیز باشگاه‌ از بانک‌های سراسر قم هستند باید مشخصات باشگاه، نام موسس و سایر اطلاعات خود را به امور باشگاه‌ها ارسال کنند.

وی افزود: تا پانزدهم اردیبهشت ماه باشگاه‌های تکواندو قم نیز همانند سایر باشگاه‌ها و اماکن ورزشی دولتی و خصوصی تعطیل هستند و هیچ‌گونه فعالیت ورزشی همگانی و قهرمانی تا پایان اردیبهشت ماه انجام نمی‌شود، امیدوارم به زودی شاهد ریشه‌کن شدن کرونا و فعالیت تمام بخش‌های جامعه باشیم.

رئیس هیأت تکواندو استان قم از برگزاری چهارمین سمینار بین‌المللی تکواندو برای صلح و سلامت خبر داد و افزود: این سمینار با موضوعات فیزیولوژی ورزشی شامل علم تمرین و تغذیه در تکواندو، رشد و تکامل حرکتی، آسیب‌شناسی و حرکات اصلاحی، بیومکانیک و مهندسی ورزش و روانشناسی در تکواندو و مدیریت در تکواندو برگزار می‌شود که تا روز سی‌ و یکم خرداد ماه برای ارسال مقالات آن در نظر گرفته شده است.

وی راجع به نگرانی باشگاه‌های خصوصی این رشته از تعطیلی‌ دو ماه اخیر به دلیل ضررهای مالی ناشی از شیوع کرونا، تصریح کرد: خوشبختانه مهدی علی‌نژاد معاون وزیر در ستاد مقابله با کرونا در ورزش اعلام کرد که وزارت ورزش و جوانان از باشگاه‌های خصوصی که در بحران کرونا آسیب دیدند حمایت می کند که این مهم یقینا به تمام باشگاه‌داران روحیه می‌دهد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcftedc.w6de1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما