سه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب : 87812
منبع : خبرگزاری فارس

244 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های قم بستری هستند

قم نيوز : رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: سیر نزولی در بستری بیماران مشکوک به کرونا در استان داریم، هم اکنون 244 بیمار مشکوک به ابتلا به کرونا در مراکز درمانی قم بستری هستند.
244 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های قم بستری هستند
244 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های قم بستری هستند
به گزارش قم نیوز محمد رضا قدیر امشب در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم در سالن جلسات کرامت استانداری با اشاره به لزوم جدی گرفتن بیماری کرونا اظهار کرد: نگران هستیم که مردم کرونا را جدی نگیرند، ترددهای غیرضروری مردم در خیابان‌ها افزایش پیدا کرده، در حالی که هنوز بیماری کرونا مهار نشده است.

وی ادامه داد: 18 کودک بستری در مراکز درمانی استان قم، مشکوک به ابتلا به بیماری کرونا هستند که هیچ کدام جزو بیماران بد حال نیستند، کودکان هم ممکن است که به کرونا مبتلا شوند و باید کودکان در فضاهای عمومی ماسک داشته باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: سیر نزولی در بستری بیماران مشکوک به کرونا در استان داریم، هم اکنون 244 بیمار مشکوک به ابتلا به کرونا در مراکز درمانی قم بستری هستند که حال 63 نفر از از این بیماران بد است، از تمام داروها و روش‌های درمان مورد تائید وزارت بهداشت برای درمان بیماران مبتلا به کرونا در استان استفاده می‌کنیم.

قدیر مجموع تعداد تست‌های مثبت کرونا در استان قم را هزار و 540 تست دانست و تصریح کرد: پذیرش بیماران جدید مشکوک به کرونا در بیمارستان شهید بهشتی کم شده، بخشی از این بیمارستان برای درمان بیماران غیرکرونایی اختصاص یافته است، به مردم توصیه کردیم که برای درمان کرونا به بیمارستان‌های فرقانی و کامکار مراجعه کنند.

وی ادامه داد: پلاسما درمانی در استان قم انجام می‌شود و از تعدادی از بیماران کرونایی بهبود یافته، پلاسما را دریافت و به بیماران کرونایی تزریق کردیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم خاطرنشان کرد: بازرسی از واحدهای صنفی استان را در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند، پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcf0cdc.w6deyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما