سه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : 87813
منبع : خبرگزاری فارس

اجرای رزمایش همدلی در شهر قم

قم نيوز : جانشین فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) گفت: رزمایش همدلی توسط بسیج در شهر قم در سه مرحله در هفته جاری، در نیمه ماه رمضان و عید فطر برگزار می‌شود.
اجرای رزمایش همدلی در شهر قم
اجرای رزمایش همدلی در شهر قم
به گزارش قم نیوز محمدرضا موحد امشب در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم در سالن جلسات کرامت استانداری با اشاره به تقسیم بندی شهر قم اظهار کرد: شهر قم به 47 محله تقسیم شد و در این محلات افراد نیازمند، بیماران و جانباختگان به دلیل بیماری کرونا شناسایی شدند و با پشتیبانی قرارگاه مردمی کریمه اهل‌بیت(ع) کمک‌های لازم به این افراد صورت گرفت.

جانشین فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) استان قم ادامه داد: رزمایش همدلی توسط بسیج در شهر قم در سه مرحله در هفته جاری، در نیمه ماه رمضان و عید فطر برگزار می‌شود تا هیچ نیازمندی در شهر نباشد که کمک دریافت نکرده باشد.

 

حضور مستندسازان قمی در بیمارستان‌ها

سید موسی حسینی کاشانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در ادامه این جلسه با اشاره به فعالیت‌های هنرمندان استان قم اظهار کرد: مستندسازان استان از ابتدای شروع شیوع کرونا در بیمارستان‌های قم حضور پیدا کردند و مستندهایی در این خصوص ساختند.

وی خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه استان قم برای پاسخ به شایعات مطرح شده در خصوص کرونا نیاز به کمک دانشگاه علوم پزشکی قم دارد، شایعات مختلفی در فضای مجازی در خصوص این بیماری می‌چرخد که پایه علمی ندارد.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcgw797.ak9uq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما