چهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب : 87862
منبع : خبرگزاری تسنیم

استان قم مشکلی در زمینه بیمارستانی ندارد/تصمیم جدیدی برای بازگشایی اماکن مذهبی گرفته نشده است

قم نيوز : استاندار قم با بیان اینکه در تأمین گان بیمارستانی در استان مشکلی نداریم، گفت: حتی می‌توانیم این محصول را به استان‌های دیگر ارسال کنیم، فقط مقداری در تأمین ماسک مشکل‌داریم که امیدواریم به‌زودی حل شود.
استان قم مشکلی در زمینه گان بیمارستانی ندارد/تصمیم جدیدی برای بازگشایی اماکن مذهبی گرفته نشده است
استان قم مشکلی در زمینه گان بیمارستانی ندارد/تصمیم جدیدی برای بازگشایی اماکن مذهبی گرفته نشده است
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست پس از بازدید از واحدهای تولیدی اقلام بهداشتی لباس و ماسک در شهرک صنعتی شکوهیه در گفت‌وگو با خبرنگاران، با تأکید بر توجه به چند بخش در مدیریت بحران کرونا اظهار داشت: تأمین اقلام بهداشتی و توجه به بخش درمان ازجمله این بخش‌ها هستند.

استاندار قم تأمین اقلام بهداشتی را مورداشاره قرار داد و گفت: با توجه به سیاست‌هایی که گرفته شد، ماسک، کش و پارچه لباس بیمارستانی در شهرک صنعتی در حال تولید است.

وی بررسی و ارزیابی مشکلات این واحدهای تولیدی را موردتوجه قرار داد و بیان کرد: مشکلات این واحدها در تأمین مواد اولیه و بازار فروش این محصولات در این بازدید مورد ارزیابی قرار گرفت، همچنین کیفیت این کالاها در سطح بالایی قرار دارد.

سرمست ابراز کرد: امیدواریم با تولید این محصولات، نیازمندی‌های بیمارستانی در سطح استانی تأمین شود و همچنین نیازهای عموم شهروندان را تأمین کرده و مشکلی در این رابطه نداشته باشیم.

استاندار قم در خصوص بازگشایی اماکن مقدس، حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) و مسجد مقدس جمکران نیز عنوان کرد: این اماکن تا نیمه اردیبهشت‌ماه تعطیل بوده و بعدازآن بر اساس اقتضای شرایط تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه در تأمین گان بیمارستانی در استان مشکلی نداریم، تصریح کرد: حتی می‌توانیم این محصول را به استان‌های دیگر ارسال کنیم، همچنین مواد ضدعفونی و شوینده‌ها به اندازه کافی در سطح استان تأمین‌شده و مشکلی در این زمینه نداریم، فقط مقداری در تأمین ماسک مشکل‌داریم که امیدواریم به‌زودی حل شود.

سرمست در پایان در حال تکمیل بودن دو بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) و مادر را موردتوجه قرار داد و ابراز کرد: بیمارستان‌های موجود به لحاظ پشتیبانی از سوی خیرین موردحمایت قرار گرفت، همچنین صد میلیارد تومان از طرف دولت برای تکمیل این دو بیمارستان کمک گرفتیم.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcauana.49n0i15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما