پنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 87890
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم؛

۱۳ هزار اقلام بهداشتی در سامانه مهک توزیع شد

قم نيوز : گلفشان گفت: در این سامانه جمعیت هلال احمر استان با بهره گیری از اطلاعات ثبت شده نزدیک به ۱۳ هزار اقلام معیشتی را بین نیازمندان استان توزیع می‌کند.
۱۳ هزار اقلام بهداشتی در سامانه مهک توزیع شد
۱۳ هزار اقلام بهداشتی در سامانه مهک توزیع شد
به گزارش قم نیوز گلفشان مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم در مراسم رونمایی از سامانه مهک که مخفف مساوات، همدلی و کمک‌های مومنانه است گفت: در این سامانه جمعیت هلال احمر استان با بهره گیری از اطلاعات ثبت شده نزدیک به ۱۳ هزار اقلام معیشتی را بین نیازمندان استان توزیع می‌کند.

 مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم عنوان کرد: این اقلام بهداشتی که بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان ارزش دارد را بهزیستی، کمیته امداد، مجمع‌های خیرین و نیرو‌های مردمی به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان در سامانه بین نیازمندان توزیع می‌کند.

گلفشان توزیع اقلام بهداشتی به بیماران خاص، مشاوره بهداشتی و درمانی و برگزاری مراسم برای خانواده متوفی‌های کرونایی به صورت آنلاین را از دیگر اقدامات هلال احمر در شرایط کرونایی دانست و افزود: خیرین می‌توانند برای پیوستن به پویش کمک‌های مومنانه مبالغ اهدای خود را به شماره حساب بانک ملت ۵۵۶۷۶۷۸۰۱۸ یا شماره کارت ۶۱۰۴۲۲۷۴۳۲۰۸۹۰۷۴ مجمع خیرین جمعیت هلال احمر استان قم واریز کنند.

سرمست استاندار قم در این مراسم گفت: حمایت از اقشار آسیب دیده از شرایط کرونایی برای تمامی دستگاه‌های حمایتی و اجرایی استان ضرورت دارد و بهره گیری از سامانه مهک علاوه بر ساماندهی کمک‌های مردمی از موازی‌کاری دستگاه‌ها هم جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcbgwbw.rhbz9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما