پنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۸
کد مطلب : 87914
منبع : خبرگزاری مهر

نظارت بر اصناف همزمان با ماه رمضان در قم تشدید می‌شود

قم نيوز : معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت قم با اشاره به تشدید نظارت‌ بر اصناف همزمان با ماه رمضان در قم، افزود: برای جلوگیری از افزایش قیمت کالا از اول اردیبهشت طرح نظارتی آغاز شد.
نظارت بر اصناف همزمان با ماه رمضان در قم تشدید می‌شود
نظارت بر اصناف همزمان با ماه رمضان در قم تشدید می‌شود
به گزارش قم نیوز احمدرضا سمیعی نسب با اشاره به تشدید نظارت‌ها توسط بازرسان سازمان صمت در ماه مبارک رمضان، افزود: به منظور جلوگیری از افزایش بی رویه کالاها از اول اردیبهشت‌ماه طرح نظارتی آغاز شده و تا پایان ماه رمضان نیز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تیم‌های بازرسی سازماندهی شده و تشدید بازرسی‌ها در دستور کار قرار دارد، افزود: نظارت‌ها بیشتر مربوط به آرد و نان، کالاهای اساسی مانند برنج، شکر، روغن نباتی، مواد پروتئینی شامل گوشت قرمز، مرغ و تخم مرغ و حبوبات، میوه و تره بار، لبنیات و حلیم، آش، زولبیا و بامیه می‌شود.

معاون اداره نظارت و بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم بیان کرد: تیم‌های بازرسی صمت و همچنین بازرسان اتاق اصناف به نظارت ویژه در ماه مبارک رمضان می‌پردازند.

وی ادامه داد: بازرسان در این طرح در صورت احراز تخلف پرونده برای واحد متخلف تشکیل داده و متخلفان به توسط مراجع قضائی به اشد مجازات می‌رسند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdci53av.t1ayz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما