جمعه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۲۳
کد مطلب : 87930
منبع : خبرگزاری مهر
در ماه مبارک رمضان انجام می‌شود؛

اجرای طرح اطعام آسیب دیدگان کرونا توسط آستان مقدس حضرت معصومه(س)

قم نيوز : قائم مقام تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) از اطعام یک میلیون نفر طی ماه مبارک رمضان توسط این آستان مقدس خبر داد و گفت: امسال سفره‌های اطعام به منازل آسیب دیدگان از کرونا برده می‌شود.
اجرای طرح اطعام آسیب دیدگان کرونا توسط آستان مقدس حضرت معصومه(س)
اجرای طرح اطعام آسیب دیدگان کرونا توسط آستان مقدس حضرت معصومه(س)
به گزارش قم نیوز هادی محمودنژاد اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان هر ساله سفره کریمانه حضرت معصومه (س) پهن می‌شد و خادمان با افتخار میزبانی خود را برای زائران و مجاوران انجام می‌دادند اما امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، امکان پهن این سفره وجود نداشت بنابراین امسال سفره‌های اطعام به منازل آسیب دیدگان از کرونا برده می‌شود.

وی در ادامه گفت: طرح اطعام یک میلیون نفری طی ماه مبارک رمضان در برنامه‌های آستان مقدس حضرت معصومه (س) قرار داده شده است.

قائم مقام تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) تصریح کرد: شعار طرح اطعام در ماه مبارک رمضان تحت عنوان ضیافت مؤمنانه و ضیافت کریمانه و سفره‌ای به اندازه یک شهر نامگذاری شده است که در آن بسته‌های غذایی سرد و گرم که سال گذشته در حرم مطهر پهن می‌شد امسال به منازل مردم می‌رسد.

وی گفت: گروه‌ها و قشرهای مختلفی از جمله نهادهای زیر مجموعه دفتر مقام معظم رهبری در زمینه اجرای طرح اطعام در ماه مبارک رمضان فعالیت‌های بسیاری داشته‌اند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgzy97.ak9uw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما