شنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۱۴
کد مطلب : 87963
منبع : خبرگزاری فارس

ابراز نگرانی مجمع اصولگرایان قم از وضعیت پریشان فضای مجازی

قم نيوز : مجمع اصولگرایان استان قم در نامه‌ای خطاب به سران قوا گفت: برحسب وظیفه اجتماعی خود از سران محترم سه قوه تقاضامندیم، در این برهه حساس، رسیدگی و مدیریت فضای مجازی و حمایت از پیام رسانان ایرانی و ایجاد یک پلتفرم جایگزین ایرانی برای اینستاگرام را در دستور کار قرار دهند.
ابراز نگرانی مجمع اصولگرایان قم از وضعیت پریشان فضای مجازی
ابراز نگرانی مجمع اصولگرایان قم از وضعیت پریشان فضای مجازی
به گزارش قم نیوز مجمع اصولگرایان استان قم در نامه‌ای خطاب به سران قوا نسبت به وضعیت پریشان فضای مجازی ابراز نگرانی کرد.

در این نامه آمده است: همانطور که مستحضرید با پیروزی انقلاب شکوهمند ایران در ۲۲بهمن ۵۷ دستهای ظالمان و مستکبران عالم از جمله امریکا از کشورمان قطع گردید لکن این اشرار در طول ۴۱ سال گذشته لحظه ای از دشمنی و اختلاف افکنی و جنگ سخت و نرم دست بر نداشتند و تمام تلاش خود را برای تاثیر گزاری بر اعتقادات و رفتارهای ملت شهید پرور ایران بکار بستند. لکن با عنایت خداوند متعال و دعاهای حضرت ولیعصر(عج) و هوشیاری و تدین ملت بزرگ ایران نتوانستند راه به جایی ببرند.

و تاسف بار این که نقطه اصلی مورد هدف و حمله اجانب، بخش مهم و ارزشمند فرهنگی جامعه دینی ما بوده است و بهترین راه میان بر برای تخریب لایه های مختلف فرهنگی ورود از منفذی نامبارک به نام فضای مجازی بوده است که متاسفانه تعفن و تاثیر مخربی را در بین خانواده ها به دنبال داشته است.

در ادامه این نامه تصریح شده است: مشکلات اخیر و قطع اختیاری شبکه اینترنت با خارج از کشور تجربه خوبی بود که جدی گرفته نشد و در موقعیتی که هیچ پلتفرم و بستر مناسب و کنترل شده ای برای فعالیت مجازی مردم وجود ندارد سبزه مزبله ای به نام اینستاگرام در حال بروز تاثیرات مخربی بر روح و جان کودکان و نوجوانان بوده و جالب است که حتی به گزارش ایسنا و به نقل از بی بی سی و یک نظرسنجی مهم که انجمن سلطنتی بهداشت عمومی انگلیس انجام داده، هزار و 479 کاربر شبکه‌های اجتماعی در سنین ۱۴ تا ۲۴ سال شرکت کردند و از آنها خواسته شد بگویند که شبکه‌های اجتماعی چه تاثیری بر اضطراب، افسردگی، تنهایی، آزار و تمسخر آنها دارد و نتایج این نظرسنجی نشان داد که اینستاگرام بدترین تاثیر را بر سلامت روانی جوانان داشته است.

در این نامه اذعان شده است: لذا برحسب وظیفه اجتماعی خود از سران محترم سه قوه تقاضامندیم، در این برهه حساس رسیدگی و مدیریت فضای مجازی و حمایت از پیام رسانان ایرانی و ایجاد یک پلتفرم جایگزین ایرانی برای اینستاگرام را در دستور کار قرار دهند. بدیهی است کوتاهی ها و بی تفاوتی ها در این موضوع حیاتی در حافظه تاریخی ملت ایران و پیشگاه خداوند متعال ثبت خواهد شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcc1oq4.2bqme8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما