دوشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب : 88030
منبع : خبرگزاری فارس

حمایت دائمی کمیته امداد قم از 23 هزار خانوار

قم نيوز : مدیرکل کمیته امداد استان قم گفت: 23 هزار خانوار در استان به صورت دائمی زیرپوشش کمیته امداد هستند که مستمری می‌گیرند.
حمایت دائمی کمیته امداد قم از 23 هزار خانوار
حمایت دائمی کمیته امداد قم از 23 هزار خانوار
به گزارش قم نیوز اکبر میرشکار امشب در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم در سالن جلسات کرامت استانداری با اشاره به تعداد مددجویان کمیته امداد استان قم اظهار کرد: 23 هزار خانوار در استان به صورت دائمی زیرپوشش کمیته امداد هستند که مستمری می‌گیرند، 56 هزار ماسک و 19 هزار بطری محلول ضد عفونی را بین خانوارهای مددجوی کمیته امداد در قم توزیع کردیم.

 وی ادامه داد: به هزار نفر از مددجویان کمیته امداد استان قم که مشاغل خانگی داشتند و مشاغل آن‌ها به دلیل شیوع کرونا آسیب دید، نفری 500 هزار تومان به صورت نقدی کمک کردیم.

مدیرکل کمیته امداد استان قم افزود: سعی کردیم که کمک‌های نقدی و غیرنقدی را به مددجویان خود داشته باشیم تا کمی از مشکلات آن‌ها کاسته شود، این کمک‌ها به صورت کالا، بن و پول نقد بین مددجویان کمیته امداد در استان قم در حال توزیع است.

میرشکار هم پوشانی را از جمله مشکلات در کمک به خانواده‌های نیازمند در استان قم دانست و تصریح کرد: برخی از خانواده‌ها کمک‌های بیشتری گرفتند، ولی برخی از خانواده‌ها کمکی دریافت نکردند، کمیته امداد استان علاوه بر 23 هزار نفر خانوار  مددجو، 50 هزار خانوار نیازمند استان در صنوف مختلف را دسته بندی کرده است که زیرپوشش هیچ نهادی نیستند، ولی به دلیل شیوع کرونا لطمه خوردند.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد استان قم به صورت روزانه مراجعانی غیر از مددجویان خود دارد و باید خیریه‌ها و گروه‌های جهادی در استان برای کمک به خانواده‌های نیازمند با کمیته امداد هماهنگی لازم را انجام بدهند تا کمک‌ها به صورت متوازن بین نیازمندان در قم توزیع شود، کمیته امداد کامل ترین بانک اطلاعاتی را از نیازمندان قمی دارد.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdciuuav.t1avp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما