دوشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : 88031
منبع : خبرگزاری فارس

اجرای مرحله دوم غربالگری مردم قم در زمینه کرونا

قم نيوز : معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: به دنبال اجرای نوبت دوم غربالگری مردم استان در زمینه کرونا با مقداری تغییرات نسبت به مرحله نخست هستیم.
اجرای مرحله دوم غربالگری مردم قم در زمینه کرونا
اجرای مرحله دوم غربالگری مردم قم در زمینه کرونا
به گزارش قم نیوز سیامک محبی امشب در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم در سالن جلسات کرامت استانداری با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند در استان قم اظهار کرد: 35 هزار واحد صنفی مجوز دار در استان داریم و حدود 95 درصد از واحدهای صنفی و صنعتی استان قم برای بازگشایی دوباره در سامانه وزارت بهداشت ثبت نام کردند.

وی ادامه داد: بازرسی‌هایی از واحدهای صنفی و صنعتی استان قم در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند انجام شد که به واحدهای متخلف در ابتدا تذکر و در ادامه در صورت عدم توجه به تذکرات برخورد صورت گرفت.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: در زمینه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند در دستگاه‌های اجرایی و ادارات استان دغدغه داریم و پروتکل‌های لازم در این خصوص به آن‌ها ابلاغ شده است.

محبی با اشاره به غربالگری مردم قم خاطرنشان کرد: در نوبت نخست غربالگری مردم استان در خصوص کرونا، یک میلیون و 130 هزار نفر مورد غربالگری قرار گرفتند، اکنون به دنبال اجرای نوبت دوم این غربالگری در قم با مقداری تغییرات نسبت به مرحله نخست هستیم و سرعت این مرحله غربالگری نسبت به مرحله قبلی کندتر خواهد بود.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcjvyeo.uqeotzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما