دوشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب : 88040
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
معاون استاندار قم؛

جمع آوری ۲۱ میلیارد تومان کمک‌های مردمی در قم

قم نيوز : سلیمان پور گفت: ۲۱ میلیارد و ۲۶۳ میلیون تومان تاکنون از طریق مجموعه‌های مردمی و خیرین استان برای مقابله با کرونا و تامین بسته‌های معیشتی جمع‌آوری شده‌است.
جمع آوری ۲۱ میلیارد تومان کمک‌های مردمی در قم
جمع آوری ۲۱ میلیارد تومان کمک‌های مردمی در قم
به گزارش قم نیوز بیژن سلیمان پور معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری قم در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران در سالن کرامت استانداری قم گفت: این اعتبار به‌جز کمک‌هایی است مجمع خیرین سلامت استان قم در تامین تجهیزات است.

معاون استاندار قم تصریح کرد: میزان کمک‌های جمع‌آوری‌شده و گروه‌های هدف توزیع بسته‌های حمایتی به‌صورت کامل مشخص شده‌است.

او افزود: تعداد زیادی از خانواده‌های نجیب و آبرومند قمی که عضو هیچ‌یک از نهاد‌های حمایتی نیستند، اما بیشترین فشار اقتصادی را تحمل می‌کنند.

سلیمان پور عنوان کرد: برای دریافت بسته‌های معیشتی جمعیت هلال‌احمر قم ۸ هزار خانوار، شهرداری یک هزار خانواده و اداره کل کار و تعاون قم نیز ۱۵۰ هزار خانوار را معرفی کرده‌است.

محمدرضا گروسی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم نیز در ادامه گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی قم همچنان موظف به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در ادارات هستند.

گروسی ابراز کرد: ۷۰ درصد از دستگاه‌های دولتی قم قانون استفاده از دوم سوم از کارمندان را در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت کردند.

او اضافه کرد: ۲۵ درصد از دستگاه‌های اجرایی قم ۷۵ درصد و ۱۰ درصد نیز ۶۰ درصد از ضوابط مربوط به‌کارگیری دوسوم از نیرو‌های خود را در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت کردند.

 معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم گفت:در رابطه با توسعه دولت الکترونیک در قم باید دستگاه‌های استان به دنبال تامین زیرساخت‌های مورد انتظار باشند.

گروسی تصریح کرد: دستگاه‌های استان برای نهادینه‌سازی دولت الکترونیک باید از ظرفیت بخش خصوصی و مراکز علمی و دانشگاهی بهره ببرند.

 معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم گفت: در طرح مواسات و کمک مومنانه نیز تمام دستگاه‌های استان وارد عمل شده و اقداماتی را در پیش‌گرفته‌اند.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcjyyeo.uqeoxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما