سه شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب : 88080
منبع : خبرگزاری فارس

حمایت پدافند هوایی از دومین تیم لیگ برتری قم

قم نيوز : رعد پدافند هوایی در دومین سال حمایت از تیم‌های باشگاهی ورزش قم از نماینده بدمینتون قم در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور حمایت می‌کند.
حمایت پدافند هوایی از دومین تیم لیگ برتری قم
حمایت پدافند هوایی از دومین تیم لیگ برتری قم
به گزارش قم نیوز رعد پدافند هوایی که یک مجموعه نظامی است در سال‌های اخیر یکی از حامیان مالی اکثر رشته‌ها و تیم‌های ورزشی استان‌های مختلف کشور بوده و خدمات ارزنده‌ای را به ورزش قهرمانی و حرفه‌ای ارائه کرده، نهادی که حالا به ورزش قم نیز ورود کرده و آرام آرام حامی تیم‌های معتبر ورزش قم در لیگ‌های کشور است.

در سال 1398 که علاقمندان به ورزش بعد از سال‌ها شاهد حضور تیمی از قم در لیگ برتر کبدی مردان باشگاه‌های کشور بودند، این تیم با پیگیری‌های هیات کبدی قم با نام پدافند هوایی وارد لیگ شد و با جذب مهره‌های مطرح و سرشناس این رشته در کنار چند کبدی‌کار بومی تا آخرین هفته یکی از مدعیان قهرمانی بود که سرانجام به نایب‌قهرمانی بسنده کرد.

اکنون فصل جدیدی از مسابقات لیگ‌های باشگاهی کشور در راه است و بعد از پایان ماجرای کرونا، فعالیت لیگ‌های برتر و دسته‌های دیگر در حالی آغاز می‌شود که بدمینتون قم در سال 1398 سهمیه حضور در لیگ برتر ایران را کسب کرده و بعد از حدود یک دهه قصد ورود به بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی را دارد.

بدمینتون قم متشکل از استعدادها و نخبه‌های بومی این رشته امسال در شرایطی به لیگ برتر می‌رود که یکی از نگرانی‌های هیات بدمینتون قم نداشتن حامی مالی برای تامین هزینه‌های این تیم بود، اما پیگیری‌های این هیات با حمایت و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان قم سرانجام به نتیجه رسید و بدمینتونی‌ها حامی مالی پیدا کردند.

پدافند هوایی بعد از رشته کبدی، حمایت از بدمینتون قم را نیز پذیرفته و بدین‌ترتیب تیم قم با نام رعد پدافند هوایی امسال در مسابقات لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور به میدان می‌رود، رشته‌ای که المپیکی است و بدمینتون بازان قم با توجه به تعویق المپیک فرصت خوبی برای نمایش توانایی‌های خود دارند.

رئیس هیات بدمینتون استان قم گفت: با توافق صورت گرفته با مجموعه رعد پدافند هوایی قرار است نماینده قم در رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر باشگاه‌های کشور با این نام به میدان برود، بازی‌های لیگ برتر بدمینتون مردان با شرکت هشت تیم در نیمه دوم سال به انجام می‌رسد.

انتهای پیام /111
https://qomnews.ir/vdcdzz0j.yt0jj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما