پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب : 88155
منبع : خبرگزاری ايرنا
مدیرکل ورزش و جوانان قم:

جهت‌گیری مدیریت قم استفاده از ظرفیت جوانان است

قم نيوز : مدیرکل ورزش و جوانان قم با تاکید بر اینکه جهت‌گری این استان استفاده از ظرفیت جوانان در مدیریت بخش‌های مختلف قم است گفت: گرایش به شایسته سالاری و به کارگیری بانوان و جوانان در سِمت های مدیریتی در یک سال اخیر شتاب گرفته است.
جهت‌گیری مدیریت قم استفاده از ظرفیت جوانان است
جهت‌گیری مدیریت قم استفاده از ظرفیت جوانان است
به گزارش قم نیوز رسول منعم با اشاره به تاکید بیانیه گام دوم ابلاغی مقام معظم رهبری بر جوان گرایی و استفاده از ظرفیت جوانان در کشور افزود: در راستای اجرای این رهنمودها، رصد انتصاب جوانان در سمت های مختف اداری و اجرایی استان در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: جوان گرایی و شایسته سالاری به عنوان ۲ مولفه مهم برای انتصاب مدیران در دستگاه های مختلف قم به حمایت ها استاندار به صورت جدی مورد تاکید قرار گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان قم ادامه داد: این جوان گرایی و استفاده از ظرفیت بانوان از استانداری آغاز و با انتصاب ۲ مدیر جوان به عنوان بخشداران خلجستان و کهک در روزهای اخیر جلوه بیشتری یافته است.

منعم با بیان اینکه مدیران جوان در مسئولیت‌هایی که به آنها اعتماد شده عملکرد مناسبی از خود به ثبت رسانده اند، افزود: تلاش،‌ پشتکار، انگیزه، کار شبانه روزی، ‌خلاقیت و ابتکار از جمله ویژگی جوانان است که در دستور بهره گیری از این ظرفیت می توان شاهد تحول در ادارات استان بود.

وی، رویکرد اداره کل ورزش و جوانان قم را همسو با سیاست گذاری‌های استان برای جوان‌گرایی و استفاده از ظرفیت بانوان توانمند در معاونت‌ها و هیات‌های ورزشی زیر مجموعه این اداره کل دانست و گفت: در اقدامی کم سابقه سال گذشته ۲ مدیر زن به عنوان رییس هیات‌های اسکواش و تنیس خاکی در انتخابات مجمع سالیانه آن هیات‌ های ورزشی قم برگزیده شدند که این موضوع ناشی از عملکرد موفق این بانوان در عرصه مدیریت ورزشی استان دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان قم تاکید کرد: به طور قطع سیاست جوان گرایی به عنوان یک تدبیر و الزام که در دستور کا رمدیران استان قرار گرفته در آینده نیز شاهد ادامه این روند در قم خواهیم بود.

منعم تاکید کرد: جوان گرایی به معنی کنارگذاشتن افراد باتجربه و انتصاب افرادی که شایستگی و توانایی لازم مدیریتی را ندارند، ‌نیست. بلکه جوان گرایی یک الزام است که باید زمینه و بستر کسب تجربه جوانان برای سپردن مسئولیت های سنگین‌تر در کنار افراد باتجربه فراهم شود.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcgnq97.ak97n4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما