پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 88156
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
مسئول دفتر آیت الله مکارم در اصفهان خبر داد؛

کمک ۵۰۰ میلیون ریالی آیت الله مکارم به ۵۰۰ نیازمند اصفهانی

قم نيوز : مسئول دفتر آیت الله مکارم شیرازی در اصفهان از کمک ۵۰۰ میلیون ریالی این مرجع تقلید در قالب رزمایش مساوات خبر داد.
کمک ۵۰۰ میلیون ریالی آیت الله مکارم به ۵۰۰ نیازمند اصفهانی
کمک ۵۰۰ میلیون ریالی آیت الله مکارم به ۵۰۰ نیازمند اصفهانی
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام و المسلمین سید احمد مومنی،مسئول دفتر آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید در اصفهان ضمن تقدیر از فعالیت‌های مجدانه و تلاش شبانه روزی قرارگاه جهادی طلاب و روحانیون حوزه علمیه اصفهان در لبیک گویی به فرمان رهبر انقلاب در خصوص اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه، اظهار کرد: در موقعیت فعلی کشور و بحرانی که نه تنها برای مملکت ما، بلکه برای دنیای بشریت به وجود آمده، وظیفه همگانی اقتضا می‌کند هر مسلمانی که اهتمام به امور دیگر مسلمین دارد و به مصداق "تعاونوا علی البر و التقوی" در صحنه حاضر شده و بی تفاوت نسبت به افراد مبتلا، گرفتار، مستمند و نیازمند نباشند.

مسئول دفتر آیت الله العظمی مکارم شیرازی در اصفهان با اشاره به خدمات حدود ۷۰۰ نفر از طلاب در قرارگاه جهادی در زمینه ضدعفونی و توزیع سبد ارزاق و کالا، گفت: نهاد‌های حوزوی در قالب قرارگاه جهادی طلاب و روحانیون از ابتدای مسئله کرونا وارد صحنه شدند، فعالانه و مجدانه هم چنان کار می‌کنند و باید آن‌ها را دعا کرده و از خداوند توفیقات و سلامتی آن‌ها را بخواهیم.

او همچنین از کمک مراجع تقلید در جریان بروز بحران کرونا خبر داد و افزود: در همین رابطه آیت الله مکارم شیرازی مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال به صورت نقدی و بخش دیگری به صورت غیر نقدی جهت کمک به نیازمندان متاثر از بحث کرونا پرداخت کردند و کمک‌های دیگری نیز ایشان در اصفهان، قم و شیرازدر این رابطه دارند.

او اضافه کرد: در دفتر اصفهان مبلغین و کارشناسان به طور شیفتی، پاسخگوی مسائلی که در رابطه با کرونا مطرح می‌شود هستند و سوالات مردم را با حلم، صبر و بردباری جواب می‌دهند، اکنون بیش از ۱۰ نفر در دفتر ایشان روزانه پاسخ گوی سوالات تلفنی در رابطه با مسائل کلی و به ویژه کرونا می‌باشند.

حجت الاسلام و المسلمین مومنی عنوان کرد: جزوه مستقلی به نام "مسائل مستحدثه در خصوص کرونا" که شامل ۳۰ سؤال و جواب توسط آیت الله العظمی مکارم شیرازی تهیه شده است. همچنین درباره دفن، عیادت و کمک به افراد مبتلا به کرونا در این جزوه استفتائات را بیان کرده اند.

او ضمن قدردانی از اقدامات امام جمعه اصفهان و معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان، افزود: امیدوار هستیم خداوند تبارک و تعالی همه افراد مبتلا به این بیماری را شفا دهد و این بیماری پیش از نیمه ماه مبارک رمضان ریشه کن شود و مردم بتوانند در مساجد شرکت کرده و برنامه عبادی و جماعات خود را به نحو کامل برگزار کنند.

منبع:حوزه

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdch-zn6.23n6mdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما