پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۱
کد مطلب : 88171
منبع : خبرگزاری فارس

نقش موثر قرارگاه‌ها و گروه‌های جهادی در مبارزه با کرونا

قم نيوز : رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم ضمن بازدید از روند تهیه ماسک و دستکش توسط نیروهای قرارگاه دانشجویی مبارزه با کرونا گفت: این تلاش‌ها و پشتیبانی‌ها به صورت مستقیم و غیرمستقیم نقش موثری در کنترل شیوع ویروس کرونا داشته است.
نقش موثر قرارگاه‌ها و گروه‌های جهادی در مبارزه با کرونا
نقش موثر قرارگاه‌ها و گروه‌های جهادی در مبارزه با کرونا
به گزارش قم نیوز محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با حضور در مرکز بسیج دانشجویی این دانشگاه از فعالیت نیروهای جهادی این مرکز در راستای تهیه و تولید ماسک و دستکش یکبار مصرف بازدید کرد.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های گروه‌های جهادی دانشجویی به ویژه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: تیم‌های جهادی با اقدامات تحسین برانگیز خود، در کنار جامعه سلامت و مردم بوده و این تلاش‌ها و پشتیبانی‌ها نقش موثری بصورت مستقیم و غیرمستقیم در کنترل شیوع ویروس کرونا داشته است.

قدیر با بیان اینکه دانشجویان بار بزرگی در مبارزه با کرونا بر دوش داشتند، عنوان کرد: نقش‌آفرینی دانشجویان جهادی بسیاری از نیازهای استان و مردم کشور را برطرف کرد؛ دانشجویان با حضور خود در صحنه توانستند نقشه‌های دلال‌ها و سودجویان محتکر ماسک، دستکش و الکل را از بین ببرند.

همچنین محمدحسین داودی فرمانده بسیج دانشجویی و سمیرا حاجی صادقی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی در این بازدید به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده پرداختند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcezz8v.jh8vfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما