شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب : 88193
منبع : خبرگزاری فارس

هزینه 150 میلیارد تومانی برای تامین زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی قم

قم نيوز : مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم گفت: 150 میلیارد تومان در سال گذشته برای زیرساخت‌های این شهرک‌ها هزینه شد.
هزینه 150 میلیارد تومانی برای تامین زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی قم
هزینه 150 میلیارد تومانی برای تامین زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی قم
به گزارش قم نیوز اسرافیل شعاعی با اشاره به قراردادهای واگذاری در شهرک‌های صنعتی استان قم اظهار کرد: 205 قرارداد واگذاری در سال 1397 و 244 قرارداد واگذاری در سال گذشته داشتیم که این قراردادها مورد رصد قرار می‌گیرند تا این که در پایان سال جاری نیمی از آن‌ها به بهره برداری برسند.

وی ادامه داد: مدیران استان قم باید برای تکمیل واحدهای تولیدی در حال ساخت در استان با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد ورود کنند و با برگزاری جلسات مستمری با صاحبان این واحدها به مشکلات شان رسیدگی کنند تا اینکه تا پایان سال جاری شاهد ورود این واحدها به چرخه تولید در قم باشیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، افزود: در حال به روز رسانی اطلاعات واحدهای تولیدی راکد و احصاء مشکلات این واحدها هستیم، باید جلساتی با صاحبان این واحدها برگزار شود تا امکان احیای دوباره واحدهایشان مورد بررسی قرار بگیرد.

حمایت از تولید را راهبرد رهبر معظم انقلاب دانست و تصریح کرد: تولیدکنندگان استان قم خود را مخاطب بیانات رهبر معظم انقلاب می‌دانند و دستگاه‌های خدمت رسان باید برای حمایت از واحدهای تولیدی استان، قیام کنند.

وی ادامه داد: تخصیص اعتبارات ویژه و اهتمام دستگاه‌های خدمت رسان برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی، کاهش بروکراسی و اجرای قانون رونق تولید و تقدیر از قهرمانان جهش تولید از جمله پیشنهادات در زمینه جهش تولید در شهرک‌های صنعتی استان قم است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، افزود: واگذاری 144 هکتار از اراضی شهرک‌های صنعتی جزو برنامه‌های این شرکت در سال جاری است، همچنین برای توسعه زیرساخت‌های لازم در شهرک‌های صنعتی قم و نیز توسعه 290 هکتاری شهرک صنعتی شکوهیه در سال 1399 برنامه ریزی کردیم و برای راه اندازی 60 طرح تولیدی در حال ساخت با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد در شهرک‌های صنعتی استان کمک خواهیم کرد.

شعاعی با اشاره به وضعیت شهرک‌های صنعتی استان قم اظهار کرد: 150 میلیارد تومان در سال گذشته برای زیرساخت‌های این شهرک‌ها هزینه شد.

وی خاطرنشان کرد: باید بتوانیم از ظرفیت‌های خالی در شهرک‌های صنعتی استان قم استفاده کنیم، 860 هکتار زمین در شهرک الغدیر وجود دارد و باید پیگیری لازم برای استفاده از این اراضی، صورت بگیرد.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcipzav.t1av32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما