شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 88200
منبع : خبرگزاری ايرنا

مسجد جمکران با خیرین درتوزیع گوشت قربانی مشارکت می‌کند

قم نيوز : معاون خدمات زائران مسجد مقدس جمکران از اهدای بیش از ۶تن گوشت قربانی سلامتی منجی عالم بشریت به نیازمندان از ابتدای ماه رمضان خبر داد و گفت: طرح مشارکت با خیرین درخرید و ذبح قربانی سلامتی امام زمان (عج) به مناسبت هفدهم رمضان، سالروز بنای مسجد مقدس جمکران اجرایی می‌شود.
مسجد جمکران با خیرین درتوزیع گوشت قربانی مشارکت می‌کند
مسجد جمکران با خیرین درتوزیع گوشت قربانی مشارکت می‌کند
به گزارش قم نیوز ابراهیم صدوقی با اشاره به تشکیل قرارگاه مردمی گامی به‌سوی جامعه مهدوی در نیمه شعبان در لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب بیان کرد: این قرارگاه باهدف گسترش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان جامعه، تشکیل شده و تا بیست وهفتم ماه مبارک رمضان، با رویکرد قربانی برای سلامتی امام زمان(عج) فعالیت خواهد کرد.

وی ضمن تقدیر از استقبال مردم از طرح قربانی برای سلامتی امام زمان(عج) و رفع بلا و فتنه از عالم در ماه مبارک رمضان گفت: از ابتدای تشکیل قرارگاه بیش از۶ تن گوشت قربانی توسط بانیان خیر تأمین که این تعداد در مسجد مقدس جمکران ذبح، بسته بندی و بین اقشارکم درآمد با عنوان هدیه امام زمان(عج) توزیع شده‌است.
معاون خدمات زائران مسجد جمکران از طرح مشارکت در خرید و ذبح قربانی به مناسبت هفدهم رمضان، سالروز بنای مسجدمقدس جمکران به امر مبارک حضرت ولی‌عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، خبر داد و گفت؛ این طرح از روز دهم رمضان به مدت یک هفته اجرا می‌شود که طی آن مسجد مقدس جمکران در ذبح باخیرین و بانیان مشارکت خواهد کرد.

صدوقی گفت: در این طرح ۲۰درصد قیمت خرید دام قربانی توسط مسجد و ۸۰ درصد مبلغ توسط مردم نیکوکار و خیّر پرداخت می‌شود تا علاقه مندان بتوانند باهر توان مالی و کمتر از نرخ تمام شده درطرح قربانی برای سلامتی امام زمان(عج) سهیم شوند.

وی به درخواست مشارکت در این طرح از اقصی نقاط ایران اسلامی خبر داد و خاطرنشان کرد: درحال حاضراین طرح با استقبال مردمی در استان‌های مختلف کشور توسط نمایندگان این مکان مقدس درحال اجراست و هموطنای که دراستانها و شهرهای مختلف هستند و قصد همیاری و مشارکت دراین طرح را دارند می‌توانند جهت اطلاع بیشتر با شماره تلفن ۳۱۳۲۰ با پیش شماره ۰۲۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdchvin6.23n6vdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما