دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب : 8821

صبای قم در میهمانی شهرداری ساوه به میدان می‌رود

قم نيوز : قم نیوز: مسابقه تیم‌های فوتسال صبای قم و شهرداری ساوه در پنجمین هفته مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور جمعه این هفته برگزار خواهد شد.
صبای قم در میهمانی شهرداری ساوه به میدان می‌رود
به گزارش قم نیوز، دور رفت از چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بعد از پایان بازی‌های هفته چهارم، با برگزاری بازی‌های هفته پنجم این مسابقات پیگیری می‌شود و طی آن صبای قم در سومین میهمانی لیگ برتر به ساوه می‌رود.

بر اساس برنامه‌ریزی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، پنجمین هفته از دور رفت این رقابت‌ها روز جمعه هفدهم شهریور ماه به انجام می‌رسد و طی آن تیم‌های لیگ برتری در شش مسابقه همزمان از ساعت ۱۷ در شهرهای مختلف برابر یکدیگر صف آرایی می‌کنند.

بازی‌های هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی به انجام می‌رسد که لیگ برتر فوتسال به دلیل همزمانی این بازی‌ها با برگزاری اجلاس تهران تقریبا به مدت یک هفته با تاخیری اجباری مواجه شد.

یکی از دیدارهای مهم این هفته که البته برای سومین تیم جدول رده‌بندی یعنی صبای قم مهم تلقی می‌شود، جدال این تیم با تیم فوتسال شهرداری ساوه تیم رده نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور است که باید در ساوه به انجام برسد.

این بازی بر اساس تصمیم کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، بعد از بازی‌های هفته چهارم لیگ برتر یکی از مهم‌ترین بازی‌های است که برای شاگردان امیر شمسایی در پیش است و صبای قم در جدال برای پیشی گرفتن از سایر رقبای لیگ برتری به مصاف رقیب ساوه‌ای خود خواهند رفت.

بدین ترتیب صبای قم باید خود را برای دیدار حساس با یکی از تیم‌های نیمه دوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال یعنی شهرداری ساوه که از قضا از حضور دو بازیکن قمی نیز در ترکیب خود بهره می‌برد، آماده کرده و به دنبال جبران شکست دیدار خارج از خانه قبل برابر فرش آرا مشهد باشد.

صبا در هفته‌های پیش روی لیگ برتر بازی‌های مهمی در پیش دارد و در هفته ششم نیز در دیداری خانگی برابر تیم صدرنشین لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بازی می‌کند، دیداری که تعیین کننده بسیاری از معادلات لیگ برتر نیز خواهد بود.

دو تیم صبای قم و صنایع گیتی پسند اصفهان از ساعت ۱۷ عصر روز جمعه بیست و سوم شهریور ماه در ششمین دیدار دو تیم در رقابت‌های چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در سالن اختصاصی تیم صبا در حالی برگزار می‌شود که برنده این دیدار می‌تواند صدر جدول رده بندی را در اختیار بگیرد و گام بلندی برای قهرمانی نیم فصل بردارد.

صبای قم در حال حاضر تیم سوم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور و تیمی است که از ابتدای لیگ نتایج خوبی کسب کرده،‌ و در حالی که فعلا ۹ امتیاز دارد در صورت کسب برتری در این دیدار به چهارمین پیروزی خود دست می‌یابد.

نماینده فوتسال استان قم در حال حاضر با سه پیروزی، یک باخت و کسب ۹ امتیاز از چهار بازی قبل خود برابر حریفان، در رده دوم جدول ‌رده‌بندی گروه نخست رقابت‌‌های لیگ دسته برتر فوتسال باشگاه‌‌های کشور قرار دارد و گیتی پسند با ۱۲ امتیاز صدرنشین است.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdca.unak49na65k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما