شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۴
کد مطلب : 88211
منبع : خبرگزاری تسنیم

30 هزار بسته معیشتی و غذای گرم به نیت شهدای روحانی بین نیازمندان قمی توزیع می‌شود

قم نيوز : مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: هر شب هزار بسته معیشتی و غذای گرم از سوی قرارگاه مقابله با بحران و حوادث غیر مترقبه امام جعفر صادق (ع) میان خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.
۳۰ هزار بسته معیشتی و غذای گرم به نیت شهدای روحانی بین نیازمندان قمی توزیع می‌شود
۳۰ هزار بسته معیشتی و غذای گرم به نیت شهدای روحانی بین نیازمندان قمی توزیع می‌شود
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام علی لقمان پور اظهار داشت: سه هزار و 888 شهید روحانی در کشور داریم که حدود 300 نفر از آنان متعلق به قم است.

وی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که از سوی قرارگاه مقابله با بحران و حوادث غیر مترقبه امام جعفر صادق (ع) صورت گرفته در شب ماه مبارک رمضان هر شب هزار بسته معیشتی و غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم بیان کرد: قرارگاه مقابله با بحران به همت تیپ 83 روحانیون رزمی پس از فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر رزمایش کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان ایجاد شد.

لقمان پور با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ شهادت در جامعه تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و با همکاری قرارگاه مقابله با بحران امام جعفر صادق (ع) هر شب همراه با هر پرس غذای گرم، یک فلش کارت شامل مشخصات فردی و رزمی یکی از شهدای روحانی به خانواده‌ها اهدا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: قرارگاه مقابله با بحران امام جعفر صادق (ع) برنامه مدون و منسجمی را با تلاش گردان‌های تیپ 83 در قالب هشت کمیته فعال در راستای جمع آوری کمک‌های مردمی و رفع نیاز خانواده‌های آسیب دیده از شرایط کرونا، سرلوحه امور خود قرار داده است.

به گزارش تسنیم، نیروهای جهادی و سپاه استان و همچنین بسیجیان پرتلاش قمی از ابتدای ماه مبارک رمضان اقدام به شناسایی نیازمندان و مستمندان قمی کرده و در حال توزیع بسته‌های معیشتی و غذای گرم هستند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjv8eo.uqeovzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما