يکشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : 88254
منبع : خبرگزاری تسنیم

50000 بسته بهداشتی توسط بسیج اصناف میان نیازمندان قمی توزیع شد

قم نيوز : مسئول سازمان بسیج اصناف قم با اشاره به توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی بین صنوف آسیب‌دیده در قالب رزمایش همدلی اصناف گفت: ۵۰ هزار بسته بهداشتی در محله‌های محروم قم توسط بسیج اصناف توزیع شد.
۵۰۰۰۰ بسته بهداشتی توسط بسیج اصناف میان نیازمندان قمی توزیع شد
۵۰۰۰۰ بسته بهداشتی توسط بسیج اصناف میان نیازمندان قمی توزیع شد
به گزارش قم نیوز سرهنگ عباس روحی اظهار داشت: بسیجیان در قالب گروه‌های جهادی توانستند بحث گندزدایی و ضدعفونی مراکز شلوغ و پمپ‌های بنزین را انجام دهند.

وی با اشاره به اقدامات بسیج اصناف استان برای مقابله با ویروس کرونا افزود: تشکیل کارگروه هماهنگی و اقدام مؤثر در مقابله با شیوع کرونا در اصناف، بازار و مجتمع‌های تجاری، همکاری و معرفی نیروهای بسیجی به سازمان بسیج دانشجویی جهت فعالیت در واحدهای تولیدی، فراخوان عمومی بسیجیان و مشارکت در تولید ماسک بهداشتی از دیگر اقدامات بوده است.

مسئول سازمان بسیج اصناف قم بیان کرد: در طول مدتی که گذشت شاهد ایثار بسیجیانی بودیم که با هماهنگی سپاه و بهداشت و درمان به گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر، مراکز و حتی  خانه‌ها کردند که این فداکاری آن‌ها همچنان ادامه دارد و با همراهی کارشناسان بهداشت تولیدات مواد ضدعفونی‌کننده نیز روند اجرایی پیداکرده است.

سرهنگ روحی گفت: تهیه 500 پک بهداشتی توسط پایگاه حمزه سیدالشهدا(ع)، اتحادیه آژانس‌های اتومبیل جهت واحدهای صنفی نیازمند، همکاری با هلال‌احمر استان قم در تأمین مایحتاج بهداشتی کسبه و مجتمع‌های تجاری، همکاری با سازمان بسیج سازندگی در آموزش صنوف و توزیع اقلام بهداشتی، شناسایی خیرین و نیکوکاران جهت جمع‌آوری کمک‌های مردمی و اجرای فرمان مقام معظم رهبری در طرح رزمایش همدلی ازجمله فعالیت‌های بسیج اصناف استان قم در این مدت بوده است.

وی تصریح کرد: اقدام در راستای رزمایش بزرگ کمک مؤمنانه و همدلی پس از فرمایش مقام معظم رهبری، بسته‌بندی و توزیع سبد معیشتی به تعداد 400 عدد در بین صنوف آسیب‌دیده در قالب رزمایش همدلی اصناف، تأمین 5000 کارتن جهت بسته‌بندی اقلام معیشتی رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه سپاه استان، همکاری با ستاد مردمی کریمه اهل‌بیت (س) در خصوص کمک (نقدی) به صنوف آسیب‌دیده از کرونا نیز از دیگر فعالیت‌های بسیج اصناف است.

مسئول سازمان بسیج اصناف قم از کمک به توزیع 50 هزار بسته بهداشتی در محله‌های محروم قم توسط پایگاه محمد رسول‌الله(ص) با هماهنگی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) خبر داد و تصریح کرد: بسته‌بندی و توزیع پک‌های بهداشتی به تعداد 1700 پک درب منازل توسط اعضای پایگاه بسیج شهید عراقی و توزیع بسته‌های معیشتی در پردیسان، ضدعفونی معابر و صنوف توسط پایگاه محمد رسول‌الله(ص) اتحادیه مشاورین املاک، حضور بسیجیان در کلاس آموزش اصناف با هماهنگی اداره کل بهداشت استان قم و صدور گواهی برای بسیجیان شرکت‌کننده در این دوره تحت عنوان همیاران بهداشت فعالیت بسیجیان آموزش‌دیده در اتحادیه‌های صنفی جهت ارتباط‌گیری با صنوف و تذکرات بهداشتی، تهیه مواد ضدعفونی‌کننده و توزیع بین مجتمع‌های تجاری‌، بازار، کمک‌های خداپسندانه نقدی پایگاه شهید جناب زاده اتحادیه طلا و جواهر به مؤسسات خیریه در حمایت از بیماران کرونایی بی‌بضاعت در این مدت انجام‌شده است.

سرهنگ روحی از ارتباط تلفنی و حضوری با 5000 واحد صنفی جهت ثبت‌نام در سامانه سلامت توسط بسیجیان خبر داد و افزود: 500 پک توسط پایگاه شهیدان صحفی اتحادیه بنکداران در بیمارستان‌های استان توزیع شد‌ که شامل آبمیوه، آب‌معدنی، حبوبات، مایع سفیدکننده، دستمال‌کاغذی است.

وی عنوان کرد: میوه و مرکبات موردنیاز بیمارستان‌های فعال درزمینهٔ درمان بیماران کرونایی جهت بهبود بیماران بستری توسط پایگاه شهید موحدی مقدم تهیه شد همچنین ایستگاه صلواتی ضدعفونی خودروها توسط پایگاه شهید عراقی در پردیسان راه‌اندازی شد و 500 بادگیر ضد آب جهت پشتیبانی از نیروهای بسیجی فعال در ضدعفونی معابر نیز از دیگر خدمات و فعالیت‌های بسیج اصناف است.

مسئول سازمان بسیج اصناف قم با اشاره به شناسایی کسبه آسیب‌دیده از شیوع کرونا (قریب به 500 واحد) عنوان کرد: با همکاری مجمع خیرین سلامت تقدیر از کسبه آسیب‌دیده در دستور کار قرار گرفت که در این راستا 200 میلیون ریال در قالب هدیه نقدی به صنوف اعطا شد.

سرهنگ روحی خاطرنشان کرد: تهیه و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی توسط پایگاه امام جواد(ع)، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی توسط پایگاه شهیدان محمود نژاد به مناسبت میلاد حضرت ولی‌عصر(عج) در سطح اعضای پایگاه، همکاری اعضای پایگاه امام علی(ع) اتحادیه شیشه و آینه با بازرسی اصناف، سازمان صمت و هلال‌احمر استان و توزیع اقلام بهداشتی نیز از دیگر اقدامات بسیج اصناف قم در ایام مبارزه با کرونا بوده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgtx97.ak97n4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما