دوشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 88261
منبع : خبرگزاری ايرنا
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم:

۲۴۴ قرارداد حق بهره‌برداری درشهرک‌های صنعتی قم منعقد شد

قم نيوز : مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم گفت: سال گذشته ۲۴۴ فقره قرارداد حق بهره‌برداری درشهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان منعقد شد.
۲۴۴ قرارداد حق بهره‌برداری درشهرک‌های صنعتی قم منعقد شد
۲۴۴ قرارداد حق بهره‌برداری درشهرک‌های صنعتی قم منعقد شد
به گزارش قم نیوز اسرافیل شعاعی بیان کرد: این موضوع نشان از جذب سرمایه‌گذاری و درنهایت افزایش تولید و سرمایه‌گذاری در سطح استان دارد.

وی افزود: همچنین حجم طرح‌های عمرانی در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در سال ۹۸، ۱۲۰ میلیارد تومان بوده که نسبت به سال ۹۷ حدود سه برابر افزایش داشته‌است.

وی ادامه داد: در این راستا ضمن تشکر از دستگاه‌های خدمات رسان تقاضا داریم به لحاظ اهمیت فوق‌العاده راهبرد جهش تولید، خدمات موردنیاز واحدهای صنعتی همچون گاز، آب، برق و تلفن مورد درخواست واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با سرعت بیشتری تامین شود.

شعاعی گفت: دستاوردهای بخش تولیدی و صنعتی قم با شیوع ویروس کرونا متوقف نخواهد و امیدواریم با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی به‌سرعت از این مرحله عبور کنیم.

وی بیان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی قم برای جذب سرمایه‌گذاران و حمایت از آنان که منجر به افزایش سطح تولید و اشتغال استان خواهد شد، تمام تلاش خود را به کار گرفته‌است.

قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمودآباد، ثامن‌الائمه (ع) - قنوات - و فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است.

حجم سرمایه‌گذاری انجام‌شده برای واحدهای صنعتی و معدنی موجود استان بیش از ۴۹ هزار و۵۶۲ میلیارد ریال است که با این حجم از سرمایه‌گذاری صورت گرفته در۲هزار و ۲۱۷ واحد صنعتی و صنایع معدنی استان برای ۵۶ هزار و ۱۲۳ تن فرصت اشتغال ایجادشده است.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcezw8v.jh8vpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما