چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب : 88294
منبع : خبرگزاری فارس

انتقاد از مسدود شدن کامل مسیر خیابان ارم با بسته شدن گیت‌های حرم مطهر

قم نيوز : رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم از بسته شدن کامل مسیر خیابان ارم با بسته شدن گیت‌های حرم مطهر انتقاد کرد و گفت: این اقدام باعث شده برای تردد مردم مشکلاتی ایجاد شود.
انتقاد از مسدود شدن کامل مسیر خیابان ارم با بسته شدن گیت‌های حرم مطهر
انتقاد از مسدود شدن کامل مسیر خیابان ارم با بسته شدن گیت‌های حرم مطهر
به گزارش قم نیوز نصرت الله لطفی با انتقاد از مسدود شدن تردد مردم از مسیر خیابان ارم به دلیل بسته شدن حرم حضرت معصومه(س) بیان کرد: در خصوص مسدود شدن خیابان ارم در گذشته نیز اعتراض داشتیم ولی مردم می‌توانستند از طریق گیت‌ها در این مسیر تردد داشته باشند.

وی بیان کرد: بعد از بسته شدن حرم مطهر حضرت معصومه(س) به دلیل شیوع کرونا، مسیر تردد مردم کاملا بسته شده و مردم برای تردد از سمت بازار و خیابان چهارمردان به سمت خیابان شهدا با مشکلاتی روبه رو هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم ضمن تقدیر از صداقت معاون کل وزارت بهداشت گفت: معاون کل وزارت بهداشت صادقانه اعلام کرد که در مقوله کرونا به قم جفا شد و در دیگر استان‌ها نیز همزمان با قم کرونا وجود داشت.

وی همچنین افزود: در مسئله برکناری دکتر عادلی معاون دانشگاه علوم پزشکی قم به جرم بیان حقیقت مبنی بر شیوع کرونا دردیگر استان‌ها همزمان با قم، به این پزشک و مدیر کارآمد جفا شد.

لطفی همچنین از تعطیلی برخی نمازخانه‌های مجتمع های بین راهی در اتوبان قم – تهران انتقاد کرد و گفت: به چه دلیل نمازخانه‌های این مسیر با حجم تردد بسیار بالا باید تعطیل باشد؟باید مسؤولان امر هرچه سریع‌تر به این مسئله رسیدگی کنند.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcayuna.49nao15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما