سه شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب : 88296
منبع : خبرگزاری فارس

توزیع 200 بسته غذایی بین زنان سرپرست خانوار در قم/ دعوت به پویش کرونان

قم نيوز : سرپرست بنیاد نیکوکاری دست های مهربان گفت: 200 بسته غذایی به ارزش 500 هزارتومان بین خانواده هایی که سرپرستی آن را زنان برعهده دارند و با مشکلات معیشتی مواجه هستند، توزیع می شود.
توزیع 200 بسته غذایی بین زنان سرپرست خانوار در قم/ دعوت به پویش کرونان
توزیع 200 بسته غذایی بین زنان سرپرست خانوار در قم/ دعوت به پویش کرونان
به گزارش قم نیوز بهزاد کریم پور در نشست خبری که در بنیاد دست‌های مهربان برگزار شد، با اشاره به فعالیت‌های این موسسه اظهار کرد: حمایت از کودکان و زنان بی سرپرست از اصلی‌ترین اهداف و فعالیت‌های این موسسه است.

وی با بیان اینکه حامیان با حمایت‌های گوناگون اعم از مالی و معنوی در سراسر کشور با بنیاد دست‌های مهربان همکاری دارند، گفت: 15 هزار خانواده در سراسر کشور از حمایت‌های این مجموعه بهره می‌برند که 200 خانواده در قم شناسایی شدند و به آنان خدمات ارائه می‌شود.

سرپرست شعبه قم بنیاد دست‌های مهربان با اشاره به نوع حمایت‌هایی که از خانواده‌ها صورت می‌گیرد، بیان کرد: اهدای سبد کالا و پرداخت هزینه ریالی به صورت مستمر در هر ماه از جمله حمایت‌هایی است که از این خانواده‌ها صورت می‌گیرد.

وی به وجه تمایز بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان با دیگر سمن‌های همسو اشاره و بیان کرد: اصلی ترین ویژگی‌های این مجموعه توانمندسازی زنان سرپرست خانوار است که در هر استان به نسبت رایج ترین صنایع دستی که وجود دارد آموزش‌های متفاوتی به آنان داده می‌شود.

کریم‌پور بیان کرد: در شعبه قم آموزش فرش دستباف ابریشم و عروسک‌سازی برای توانمند سازی این خانواده‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه بنیاد دست‌های مهربان در تأمین هزینه‌های مواد اولیه، تعیین دستمزد و فروش محصولات تولید شده از این خانواده‌ها حمایت می‌کند، گفت: با توانمند سازی این خانواده‌ها امیدواریم بتوانند از چرخه این بنیاد خیریه خارج شوند تا خانواده‌های دیگری جایگزین شوند.

کریم پور در ادامه از تاسیس درمانگاهی در شعبه قم با عنوان درمانگاه سبحان خبر داد و گفت: در این درمانگاه خدمات روان‌پزشکی و دندانپزشکی به‌صورت رایگان به خانواده‌های زیرپوشش ارائه می‌‌شود.

وی به حضور بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان در بلایای طبیعی و بحران‌‌هایی که در سطح کشور رخ می‌دهد اشاره و بیان کرد: با توجه به شیوع کرونا در کشور، کمپین سین سلامتی در اسفند 98 تشکیل و به تهیه ماسک و مواد ضدعفونی برای خانواده‌‌های زیرپوشش اقدام کرد.

سرپرست شعبه قم بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان از تهیه و توزیع بیش از 5 هزار ماسک و هزار محلول ضدعفونی در میان خانواده‌‌های زیرپوشش بنیاد خبر داد و خاطرنشان کرد: سبد کالای ویژه عید و پک عیدانه با رعایت موازین بهداشتی از دیگر اقلامی بود که برای حمایت از این خانواده‌ها به آنان تحویل داده شد.

وی در ادامه سخنان خود از پویشی با عنوان کرونان خبر داد و گفت: در وهله نخست سازمان مرکزی هزینه 2 میلیارد تومان را برای 5 هزار خانواده زیرپوشش که در کل کشور  که وضعیت بدتری دارند، اختصاص داد تا سبد کالای ویژه رمضان به آنان اهدا شود.

کریم پور با بیان اینکه کرونان متشکل از دو موضوع کرونا و نان است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با همراهی حامیان بتوانیم این کمپین را با موفقیت به پایان برسانیم.

وی گفت: علاقه‌مندان به مشارکت در این امر خداپسندانه دارند می‌‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره ‌حساب 8007002628 و شماره کارت  6104337738221025 پرداخت کنند.

سرپرست شعبه قم بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان از تهیه و توزیع بسته‌‌های غذایی به 200 خانواده زیرپوشش بنیاد نیکوکاری دست‌‌های مهربان در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: ارزش ریالی هر بسته غذایی 500 هزار تومان است.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcceiq4.2bq4o8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما