چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : 88332
منبع : خبرگزاری فارس

بخشیده شدن اجاره مجموعه‌های طرف قرارداد اداره ارشاد در قم

قم نيوز : مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: اجاره ماه‌های اسفند و فروردین مجموعه‌های طرف قرارداد این اداره کل در استان قم بخشیده شده است.
بخشیده شدن اجاره مجموعه‌های طرف قرارداد اداره ارشاد در قم
بخشیده شدن اجاره مجموعه‌های طرف قرارداد اداره ارشاد در قم
به گزارش قم نیوز سید موسی حسینی کاشانی با اشاره به بیمه هنرمندان اظهار کرد: پیگیری‌های لازم صورت گرفت که بیمه این قشر برای سه ماه استمهال شود، احتمال پرداخت حق بیمه هنرمندان از سوی وزارت ارشاد هم وجود دارد.

وی ادامه داد: بیمه هنرمندان خویش فرما است، به همین دلیل امکان ارائه بیمه بیکاری به آن‌ها نبوده است و تلاش‌هایی صورت می‌گیرد تا این مشکل از طریق دیگری حل شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: به دنبال کاهش دغدغه مجموعه‌های فرهنگی و هنری استان ناشی از شیوع کرونا هستیم، این مجموعه‌ها از همان روز نخست به دلیل شیوع کرونا تعطیل شدند.

حسینی کاشانی با اشاره به احصاء خسارت مشاغل فرهنگی، هنری و رسانه ای از شیوع کرونا اظهار کرد:  صاحبان مشاغل فرهنگی، هنری و رسانه ای می‌توانند در سه رسته فرهنگی، هنری و رسانه ای و تولید محتوای دیجیتال در سامانه وزارت ارشاد ثبت نام کرده و میزان خسارت خود ناشی از شیوع کرونا را ثبت کنند تا از امتیازهای دولتی برخوردار شوند.

وی ادامه داد: اجاره ماه‌های اسفند و فروردین مجموعه‌های طرف قرارداد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان قم بخشیده شده است.

وی خاطرنشان کرد: سامانه‌هایی برای جبران خسارت‌های سینماهای استان قم طراحی شده است و مشکلات این بخش به صورت دقیق مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcdxs0j.yt0js6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما