سه شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب : 8834
پنجشنبه و جمعه هفته جاری انجام می شود؛

برگزاری پیکارهای سبک شوتوکان دو کاراته در قم

قم نيوز : قم نیوز: هیئت کاراته استان قم روزهای پایان این هفته میزبان برگزاری رقابت های قهرمانی کشور سبک شوتوکان دو کاراته خواهد بود.
برگزاری پیکارهای سبک شوتوکان دو کاراته در قم
به گزارش قم نیوز، کاراته کشور در سبک های مختلفی فعالیت می‌کند اما یکی از سبک‌های بسیار فعال و دارای قهرمانان متعدد، سبک شوتوکان دو کاراته محسوب می شود که قرار است این هفته هیئت کاراته استان قم میزبان مسابقات قهرمانی کشور این رشته باشد، رقابت هایی که با حضور چهره های مطرح این سبک از نقاط مختلف کشور برگزار می‌شود.

چهارشنبه شب وزن کشی کاراته کاهای مدعی در قم
مسابقات قهرمانی کشور سبک شوتوکان دو کاراته از صبح روز پنجشنبه هفته جاری به مدت دو روز، در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود و طی آن کاراته کاهای شرکت کننده در تمام رده های سنی برای کسب مقام قهرمانی کشور پیکار می کنند.

در حالی که نماینده سبک شوتوکان دو کاراته کشور در استان قم در تعامل با هیئت کاراته قم برای برگزاری مطلوب این مسابقات تلاش می کنند، از استان قم نیز مدعیان و چهره‌های شاخصی در این دوره از پیکارها به مصاف حریفان می‌روند که با شناختی که از آن ها وجود دارد، احتمالا قم یکی از تیم های موفق و میزبانی مدعی در این دوره خواهد بود.

آغاز رقابت مدعیان قهرمانی از صبح ۱۶ شهریور در قم
با توجه به استقبال تیم های شرکت کننده از نقاط مختلف کشور، میزبان این مسابقات در روزهای اخیر با جدیت پیگیر تمام نیازهای ممکن برای برگزاری مطلوب این دوره از مسابقات است تا رقابت‌هایی در سطح بسیار بالا را در این دوره از پیکارهای سبک شیتوریو شوبوکان کشور در قم برگزار کند.

این در شرایطی است که کاراته کاهای شرکت کننده در مسابقات سبک شوتوکان دو کاراته قهرمانی کشور در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان برای کسب مقام های برتر اوزان مختلف این دوره تلاش خواهند کرد.

در این دوره از مسابقات قهرمانی کشور سبک شیتوریو شوبوکان در قم، کاراته کاهای تمام رده های سنی در اوزان مختلف در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به رقابت می پردازند و تماشای این رقابت ها برای عموم علاقمندان به این رشته رایگان است.

این سیزدهمین دوره پیکارهای سبک شوتوکان دو کاراته به شمار می رود که وزن کشی کاراته کاهای شرکت کننده در آن چهارشنبه شب برگزار می شود و مدعیان اوزان مختلف در تمام رده های سنی از صبح روز پنجشنبه کار خود را برای کسب عناوین برتر شروع می کنند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdce.x8vbjh8ve9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما