جمعه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۲۵
کد مطلب : 88403
منبع : خبرگزاری مهر
در ۲۴ ساعت گذشته انجام شد؛

پذیرش ۳۹ بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی قم

قم نيوز : رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از پذیرش ۳۹ بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی قم طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: ۱۷ نفر از این افراد در بیمارستان بستری شدند.
پذیرش ۳۹ بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی قم
پذیرش ۳۹ بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی قم
به گزارش قم نیوز محمدرضا قدیر اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته و منتهی به نوزدهم اردیبهشت ماه، ۳۹ نفر در مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی و مشکوک به کرونا و یا مشکلات حاد تنفسی پذیرش شدند.

وی افزود: ۱۷ نفر از این تعداد در بیمارستان‌ها بستری و مابقی پس از معاینه و بررسی در بخش اورژانس مراکز با دستورات دارویی و بهداشتی مرخص شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در ادامه اظهار کرد: در شبانه روز گذشته، ۱۸ نفر از کل بیماران بستری در بخش‌ها پس از بهبودی توسط پزشکان معالج از بیمارستان ترخیص شدند.

وی گفت: در حال حاضر ۱۳۵ نفر مشکوک به کرونا در قم بستری بوده که ۴۰ نفر آنها بدحال هستند.

قدیر با بیان اینکه وضعیت برخی اغذیه فروشی‌ها، بستنی فروشی‌ها و نانوایی‌ها واقعاً نگران کننده و به دور از موازین فاصله گذاری است، تصریح کرد: همشهریان توجه داشته باشند که کرونا تمام نشده است و هنوز ناقلین بسیاری در سطح شهر هستند که هیچ علائمی نداشته و تنها ویروس را منتقل می‌کنند، از این رو باید همچنان فاصله گذاری اجتماعی و مسائل بهداشتی را رعایت کرد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcc10q4.2bq4x8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما