سه شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب : 88484
منبع : خبرگزاری فارس

پروژه‌های جهش تولید در قم اولویت‌بندی شوند

قم نيوز : رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم گفت: باید پروژه‌های جهش تولید در استان اولویت بندی شوند و منابع موردنیاز این پروژه‌ها در حال تامین است.
پروژه‌های جهش تولید در قم اولویت‌بندی شوند
پروژه‌های جهش تولید در قم اولویت‌بندی شوند
به گزارش قم نیوز محمود نوربخش ظهر امروز در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم در سالن جلسات کرامت استانداری با اشاره به ارزیابی پروژه‌ها در استان قم اظهار کرد: بخشی از پروژه‌های استان را به عنوان پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و تعداد دیگری از پروژه‌های استان را نیز به عنوان پروژه‌های جهش تولید به مرکز معرفی کردیم.

وی ادامه داد: پروژه‌های جهش تولید تنها مربوط به بخش تولید است، ولی پروژه‌های اقتصاد مقاومتی ممکن است که علاوه بر بخش تولید، مربوط به بخش‌های دیگر نیز باشد، پروژه‌های جهش تولید باید حتما در سال جاری به بهره برداری برسند، ولی پروژه‌های اقتصاد مقاومتی ممکن است که زمان بهره برداری آن‌ها، سال‌های آینده باشد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم افزود: برای اجرای پروژه‌های جهش تولید در استان از منابع ملی استفاده می‌شود، ولی برای اجرای اقتصاد مقاومتی در استان قم باید از منابع استانی استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: باید پروژه‌های جهش تولید در استان قم اولویت بندی شوند و منابع مورد نیاز این پروژه‌ها در حال تامین است، باید پروژه‌های جهش تولید در استان قم پس از تائید از فهرست پروژه‌هایبا منابع استانی خارج شوند.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcbaabw.rhbwwpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما