چهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : 88521
منبع : خبرگزاری فارس

مدافعان سلامت و پرچمداران مواسات و همدلی تجلیل می‌شوند/توزیع 5 هزار بسته غذایی

قم نيوز : نماینده آستان قدس رضوی در استان قم از برگزاری نخستین همایش تجلیل از مدافعان سلامت و پرچمداران مواسات و همدلی توسط آستان قدس رضوی خبر داد.
مدافعان سلامت و پرچمداران مواسات و همدلی تجلیل می‌شوند/توزیع 5 هزار بسته غذایی
مدافعان سلامت و پرچمداران مواسات و همدلی تجلیل می‌شوند/توزیع 5 هزار بسته غذایی
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام سید محمدباقر تکیه‌ای صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به برخی از برنامه‌ها در حمایت از اقشار ضعیف اظهار کرد: برنامه سفره مهربانی از روز چهارشنبه در قم آغاز و 5 هزار بسته غذایی و معیشتی بین خانواده‌های محروم قم در کانون‌های محله‌ای و نیازمندان زیرپوشش مؤسسات خیریه توزیع می‌شود.

نماینده آستان قدس رضوی در استان قم افزود: این طرح به طور استانی و هم‌افزایی میان مؤسسات خیریه و آستان قدس رضوی در استان قم انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: در کنار این برنامه، طرح دیگری در دست اقدام است که برای نخستین بار در کشور انجام می‌شود که شامل آئین تجلیل از فعالان در عرصه سلامت و فعالان در رزمایش مواسات همدلی در سطح استان است.

نماینده آستان قدس رضوی در استان قم بیان کرد: در این طرح که بسیار خاص و جدید بوده در شاخه‌های مختلف جهادی و پزشکان و پرستاران و خیرین سلامت و خیرین مالی و خادمیاران از هر گروه، افراد شاخص مورد تجلیل قرار می‌گیرند و امیدواریم در کشور نیز این رویه دنبال شود.

وی خاطرنشان کرد: این مراسم روز چهارشنبه 24 اردیبهشت‌ماه از ساعت 18:30 تا زمان افطار با حضور مسئولان از استانی، قرارگاه کریمه و فعالان در طرح مواسات و خیرین در مصلی برگزار می‌شود.

نماینده آستان قدس رضوی در استان قم گفت: سفره مهربانی پیوست رزمایش مواسات و همدلی است و این کار تداوم دارد و تجلیل برای نخستین بار بوده که برگزارشده و نمونه کشوری است و می‌تواند الگو باشد.

حجت‌الاسلام تکیه‌ای تصریح کرد: این مراسم با مداحی و شعرخوانی توسط شاعران طراز و سخنرانی یکی از امامان جمعه و یکی از خیرین شاخص برگزار می‌شود.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcdfk0j.yt0jx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما