پنجشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 88569
منبع : خبرگزاری مهر
حجت الاسلام تکیه‌ای:

۵ هزار بسته معیشتی آستان قدس رضوی بین نیازمندان قم‌ توزیع می‌شود

قم نيوز : مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان قم گفت: ۵ هزار بسته معیشتی این آستان در بین نیازمندان قم توزیع می‌شود.
۵ هزار بسته معیشتی آستان قدس رضوی بین نیازمندان قم‌ توزیع می‌شود
۵ هزار بسته معیشتی آستان قدس رضوی بین نیازمندان قم‌ توزیع می‌شود
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام سید محمدباقر تکیه‌ای شامگاه چهارشنبه در همایش تجلیل از مدافعان سلامت و پرچمداران مواسات و همدلی که در مصلی قدس شهر قم برگزار شد، اظهار داشت: در طی این مدت خدمات بسیار گسترده‌ای برای مقابله با ویروس کرونا در کشور صورت گرفت که باید بدانیم این اقدامات خداپسندانه در جهت جلب توجه و عنایت پروردگار و ائمه اطهار علیهم السلام تاثیرگذار است.
.
مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان قم بیان داشت: بی شک پیشتاز عرصه مقابله با کرونا کادر پزشکی و پرستاری در بیمارستانها بودند و گروه‌های جهادی نیز در این عرصه نقش آفرینی داشتند که این تلاش‌ها می‌بایست قدرشناسی شود.

وی گفت: آستان قدس رضوی نیز برنامه‌های گسترده‌ای در راستای دستگیری از محرومان و نیازمندان داشته است و امروز نیز ۵ هزار بسته معیشتی این آستان در بین نیازمندان استان قم آماده توزیع می‌باشد.

حجت الاسلام تکیه‌ای افزود: این بسته‌های حمایتی و متبرک آستان قدس رضوی به همت خادم یاران رضوی با رعایت موارد بهداشتی بسته بندی شده است و این مراسم نیز علاوه بر آنکه بهانه‌ای برای تجلیل از مدافعان سلامت است، در واقع آغاز توزیع این بسته‌های معیشتی در سطح استان نیز به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه خدمات آستان قدس رضوی در قم روز به روز بیشتر خواهد شد افزود: امروز بیش از ده‌ها کانون خادم یاری رضوی در قم فعال است و آماده سازی این بسته‌ها گوشه‌ای از خدمات این عزیزان است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcf1tdc.w6dcvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما