جمعه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب : 88585
منبع : خبرگزاری فارس

استقرار نیروهای اورژانس قم در محل‌های برگزاری مراسم شب‌های قدر

قم نيوز : معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: 150 تن از نیروهای اورژانس 115 قم در مکان‌هایی که احتمال برگزاری مراسم شب قدر و یا تجمع جمعیت در آنجا وجود دارد مستقر می شوند تا به حوادث احتمالی رسیدگی کنند.
استقرار نیروهای اورژانس قم در محل‌های برگزاری مراسم شب‌های قدر
استقرار نیروهای اورژانس قم در محل‌های برگزاری مراسم شب‌های قدر
به گزارش قم نیوز مهدی فراهانی اظهار کرد: با توجه به برگزاری مراسم‌های متعدد در سطح شهر در شب‌های 19، 21 و 23  رمضان سال جاری مصادف با شب‌های قدر نیروهای اورژانس در حالت آماده باش قرار دارند.

وی ادامه داد: درمجموع یک سوم جمعیت کل نیروهای اورژانس استان قم یعنی 150  کارشناس اورژانس در شب قدر شیفت هستند و مکان‌های مورد نظر را پوشش خواهند داد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم عنوان کرد:گرچه امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا مراسم شب‌های قدر به وسعت سال‌های گذشته برگزار نمی شود ولی بر اساس مصوبات جلسه شورای مدیریت بحران استان و تمهیداتی که مجموعه علوم پزشکی قم اندیشیده  است نیروهای اورژانس در مکان‌هایی که احتمال برگزاری مراسم احیا در آنجا پیش بینی می شود مستقر می‌شوند.

فراهانی با اشاره به ممنوعیت برگزاری مراسم شب قدر در مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر حضرت معصومه سلام ‌الله علیها اذعان کرد: با توجه به اینکه عده ای از محبان اهل بیت(ع) ترجیح می دهند شب قدر را پشت درب‌های بسته مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر حضرت معصومه سلام ‌الله علیها به احیا بپردازند نیروهای اورژانس قم اطراف این اماکن مقدس را نیز برای رسیدگی به حوادث احتمالی پوشش می دهند.

وی اضافه کرد: تلاش نیروهای اورژانس بر این است که در شب‌های قدر در تمام مکان‌هایی که احتمال دارد مراسم احیا در آنجا برگزار شود و یا تجمع جمعیت حتی به مقدار اندک صورت گیرد حضور داشته باشند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم خاطرنشان کرد: از افرادی که قصد مشارکت در مراسم‌های عمومی شب‌های قدر دارند تقاضا می‌شود خطر کرونا را جدی بگیرند و تمام پروتکل‌های بهداشتی مربوطه را در راستای حفظ سلامت خود و دیگران رعایت کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdkk0j.yt0jj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما