شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : 88606
منبع : خبرگزاری ايرنا
مدیرکل سیاسی استانداری قم:

قم ظرفیت‌های ویژه‌ای برای موفقیت در جهش تولید دارد

قم نيوز : مدیرکل امور سیاسی و انتخابات استانداری قم گفت: این استان از ظرفیت‌های ویژه و قابل‌توجهی برای موفقیت در اجرای دقیق راهبرد جهش تولید برخوردار است و با نگاه خاص مدیریت عالی استان می‌خواهد در این موضوع در سطح کشور نمونه و نقش‌آفرین باشد.
قم ظرفیت‌های ویژه‌ای برای موفقیت در جهش تولید دارد
قم ظرفیت‌های ویژه‌ای برای موفقیت در جهش تولید دارد
به گزارش قم نیوز مرتضی بابایی بیان کرد: قم در زمینه‌های مختلف موردنیاز برای تحقق جهش تولید دارای ظرفیت‌هایی است که با برنامه‌ریزی جامع و دقیق برای به‌کارگیری آن، می‌توان زمینه‌سازی یک جهش بزرگ را فراهم کرد.

وی افزود: ازجمله ظرفیت‌های این استان برای تحقق جهش تولید، برخورداری از نیروی انسانی جوان،‌ باانگیزه، مستعد و کارآمد است که به‌عنوان مهم‌ترین عامل در اجرای موفق این راهبرد نقش دارد.

وی ادامه داد: داشتن نیروی انسانی جوان در کنار برخورداری از زیرساخت‌های اقتصادی و علمی به‌عنوان پیشران‌های موثر، بهترین شرایط را برای حرکت‌ جهش گونه در عرصه تولید فراهم می‌کند که به لطف الهی تمامی این عوامل در استان قم وجود دارد.

بابایی گفت: تحقق جهش تولید نیازمند رعایت نکاتی همچون توجه به سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، برنامه‌ریزی به‌منظور بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌ها و فرصت‌ها با تأکید بر درون‌زایی اقتصاد و درعین‌حال برون‌گرایی آن، نوآوری فناورانه، تمرکز بر دانش‌بنیان کردن حوزه تولید، اعتماد ساختار مدیریت به جوانان برای سپردن مسئولیت‌ها، تقویت خوداتکایی، کاهش تصدی‌گری دولت و تقویت فرهنگ کار متناسب با جهش تولید است.

وی ادامه داد: درمجموع استان قم دارای فرصت‌ها و ظرفیت‌های مادی و معنوی بسیاری است که در صورت برنامه‌ریزی هوشمندانه و جامع، هدایت تسهیل گرایانه نهادهای مختلف و رفع موانع، می‌تواند در یک بازه زمانی مشخص جهش قابل‌ملاحظه‌ای را در حوزه تولید رقم زند و این مساله در شرایط فعلی نه امری مطلوب بلکه یک ضرورت است.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdch--n6.23n6vdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما