شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۲
کد مطلب : 88622
منبع : خبرگزاری فارس

موافق برگزاری مجمع هیأت فوتبال قم نیستیم/ مجمع قانونی نیست

قم نيوز : دبیر هیأت فوتبال اسان قم از مخالفت این هیأت با برگزاری مجمع فوق‌العاده هیأت فوتبال و احضار وی به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال خبر داد.`
موافق برگزاری مجمع هیأت فوتبال قم نیستیم/ مجمع قانونی نیست
موافق برگزاری مجمع هیأت فوتبال قم نیستیم/ مجمع قانونی نیست
به گزارش قم نیوز از اوایل اردیبهشت ماه حرف و حدیث‌های فراوانی در محافل مختلفی ورزشی به ویژه در جمع فوتبالی‌ها راجع به تغییر و تحولات احتمالی در هیأت فوتبال استان قم بر سر زبان‌ها است، در حالی که این هیأت ورزشی امسال در آخرین دوره ریاست کریم بهرامی به سر می‌برد.

کریم بهرامی که در دوره نخست ریاست خود از سال 1391 تا 1395 رئیس هیأت فوتبال استان قم بود، از سال 1395 تا اسفند ماه 1399 نیز دومین دوره ریاست خود را در این هیأت پرمخاطب ورزشی سپری می‌کند، هیاتی که در سال‌های اخیر با چالش‌های زیادی مواجه بود و ظاهرا باید آماده یک تحول اساسی شود.

فدراسیون فوتبال که این روزها در دوره سرپرستی به سر می‌برد نامه‌ای به هیأت فوتبال استان قم ارسال کرده و در آن خواستار پیش‌بینی مقدمات برگزاری مجمع فوق‌العاده این هیأت ورزشی شده است، مجمعی که در آن صحبت از احتمال تغییر و تحول در راس هیأت پیش از پایان دوره چهار ساله کریم بهرامی است.

با توجه به اینکه اساس‌نامه فوتبال با سایر رشته‌های ورزشی متفاوت است، تمام تصمیم‌ها راجع به برگزاری مجمع هیات‌های فوتبال سراسر کشور در اختیار فدراسیون فوتبال است و اداره کل ورزش و جوانان استان‌ها کمترین دخالت و دخل و تصرف را در این موضوع بسیار مهم دارند.

در شرایطی که امور مجامع هیات‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان در سایر رشته‌ها پیگیر مجمع انتخابات و سالیانه هیات‌ها است، اما در مورد فوتبال این موضوع صدق نمی‌کند و به دستور فدراسیون فوتبال، دبیر هیأت فوتبال استان باید مقدمات برگزاری مجمع هیأت را فراهم کند.

به همین دلیل علی احمدی دبیر هیأت فوتبال استان قم که در راس امور قرار گرفته راجع به این موضوع اظهار کرد: فدراسیون به صورت دستوری می‌گوید مجمع فوق‌العاده هیأت باید برگزار شود، در حالی که این موضوع قانونی نیست و مجمع نباید برگزار شود و ما موافق برگزاری نیستیم.

احمدی تصریح کرد: به دلیل اینکه زیر بار حرف فدراسیون فوتبال نمی‌روم به کمیته اخلاق احضار شدم و باید در آنجا پاسخگو باشم، چون سه نفر از کسانی که تقاضای مجمع فوق‌العاده داده‌اند اصلا عضو مجمع نیستند! به همین دلیل این یک کار غیر قانونی است و تحت فشار فدراسیون هستیم.

این در حالی است که مجمع فوق‌العاده هیأت فوتبال استان قم برای ساعت 10 روز یکشنبه 28 اردیبهشت ماه برنامه‌ریزی شده است و با حضور مسوولان فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcf0vdc.w6dc0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما