يکشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۷
کد مطلب : 88637
منبع : خبرگزاری فارس

رئیس هیأت فوتبال قم غیابی برکنار شد

قم نيوز : رئیس هیأت فوتبال استان قم بدون حضور در مجمع فوق‌العاده این هیأت ورزشی با تصمیم اعضای حاضر در مجمع در حضور سرپرست فدراسیون فوتبال رسما از مسوولیت خود برکنار شد.
رئیس هیأت فوتبال قم غیابی برکنار شد
رئیس هیأت فوتبال قم غیابی برکنار شد
به گزارش قم نیوز در شرایطی که کمتر از هشت ماه تا پایان دوره دوم ریاست چهار ساله کریم بهرامی در هیأت فوتبال استان قم باقی مانده بود، موج شدید مخالفت‌ها با حضور وی در این مسؤولیت سرانجام کار خود را کرد و با تشکیل مجمع فوق‌العاده این هیأت ورزشی، بهرامی از مسوولیت خود کنار رفت.

مجمع فوق‌العاده هیأت فوتبال استان قم امروز با حضور حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال و همراهان وی در دانشگاه پردیس فارابی قم برگزار شد، در حالی که برخی از افراد واجد شرایط حضور در مجمع به دلایل مختلف در جلسه حضور نیافتند، بدین‌ترتیب ۱۰ نفر از اعضای مجمع که در این جلسه حاضر بودند به بیان اظهارات خود پرداختند و سپس رای‌گیری انجام گرفت که کریم بهرامی با ۱۰ رای مخالف از ریاست هیأت فوتبال قم کنار رفت.

مجمع فوق‌العاده هیأت فوتبال در حالی دقایقی قبل به پایان رسید که رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان قم و همچنین کریم بهرامی رئیس این هیأت ورزشی در جلسه حضور نداشتند.

مطابق با اساسنامه فدراسیون فوتبال، مدیرکل ورزش و جوانان باید در روزهای آینده شخص جدیدی را برای سرپرستی این هیأت به مدت سه ماه معرفی کند و پس از تائید فدراسیون فوتبال، هیأت تا زمان برگزاری مجمع انتخابات برای تعیین رئیس جدید به شکل سرپرستی اداره شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbz0bw.rhbwfpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما