دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب : 88658
منبع : خبرگزاری فارس

فعالیت تبلیغی 800 مبلغ دینی با محوریت 110 مسجد قم

قم نيوز : مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: طرح تبلیغ محله‌ها با اعزام بیش از 800 مبلغ دینی با محوریت 110 مسجد قم توسط قرارگاه جهاد اجتماعی نور در حال اجراست.
فعالیت تبلیغی 800 مبلغ دینی با محوریت 110 مسجد قم
فعالیت تبلیغی 800 مبلغ دینی با محوریت 110 مسجد قم
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین رضا عزت زمانی اظهار کرد: امسال با توجه به اینکه اجتماعات انسانی در ماه مبارک رمضان در مساجد با محدودیت‌هایی مواجه است، خدمات تبلیغی در محله‌ها و با مراجعه مبلغان دینی به منازل شهروندان ارائه می‌شود.

وی شعار این طرح را «هر خانه، یک مبلغ» ذکر کرد و گفت: بیش از 800 مبلغ دینی در قالب 20 گروه جهادی تبلیغی با محوریت 110 مسجد فعالیت می‌کنند و حدود 20 هزار خانوار اطراف مساجد از خدمات این طرح بهره‌مند می‌شوند.

حجت‌الاسلام عزت زمانی بیان کرد: 45 برنامه برای این طرح پیش بینی شده که تقدیر از روزه اولی‌ها، ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی، ترویج محفل‌های قرآنی خانگی، برگزاری مسابقات قرآنی، ایجاد شبکه همدلی و ارتباط مجازی با نمازگزاران و همسایه‌های مساجد، ایجاد بازارچه محلی غیرحضوری، برگزاری مراسم معنوی در فضای باز محله‌ها، عیادت از خانواده بیماران و متوفیان، ارائه مشاوره خانواده و... از جمله آن‌هاست.

وی با بیان اینکه برای همه گروه‌های سنی برنامه‌هایی پیش بینی شده است، اظهار کرد: بر اساس این طرح، 10 برنامه در فضای مسجد و بدون برقراری اجتماع انسانی، 10 برنامه در منازل شهروندان و 25 برنامه در فضای باز محله در حال اجراست.

به گفته مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم، طرح تبلیغ محله‌ها به صورت مردمی و با مشارکت اهالی محل اجرا می‌شود و بیشتر هزینه‌های این طرح را خیرین محله‌ها پرداخت می‌کنند.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcevp8v.jh8vni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما