دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 88668
منبع : خبرگزاری تسنیم

دپوی ۱۳۸ ‌خودروی صفر کیلومتر در قم / ارزش خودروها ۱۰۰ میلیارد ‌اعلام شد

قم نيوز : فرمانده انتظامی استان قم از شناسایی محل دپو ۱۳۸ دستگاه خودرو صفر کیلومتر در قم خبر داد.
دپوی ۱۳۸ ‌خودروی صفر کیلومتر در قم / ارزش خودروها ۱۰۰ میلیارد ‌اعلام شد
دپوی ۱۳۸ ‌خودروی صفر کیلومتر در قم / ارزش خودروها ۱۰۰ میلیارد ‌اعلام شد
به گزارش قم نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: با توجه به نوسانات قیمت خودرو در بازار داخل، طرح تشدید مبارزه و مقابله با دپو خودروهای صفر کیلومتر به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی استان قم قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: در ادامه با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان 2پارکینگ خصوصی و همچنین با تلاش مأموران کلانتری‌های 22 و 24 "پردیسان" یک گاراژ دپو خودروهای صفر کیلومتر شناسایی و با همکاری کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و هماهنگی سازمان تعزیرات حکومتی استان مورد بازرسی قرار گرفت.

سردار میرفیضی خاطرنشان کرد: در نتیجه این بازرسی‌ها 138 دستگاه خودرو ایرانی و خارجی، بنا به نظر کارشناسان به ارزش بیش از 100 میلیارد ریال کشف‌شده است.

وی این خودروها را شامل یک دستگاه خودرو زانتیا، یک دستگاه سراتو، یک دستگاه تویوتا و یک دستگاه پژو 208 همچنین 35 دستگاه خودرو پراید، 13 خودرو تیبا، 5دستگاه ساندرو، یک دستگاه پراید وانت، 4دستگاه آل 90، 2دستگاه نیسان، 3 دستگاه ساینا، 6 دستگاه کوئیک، 2 دستگاه برلیانس و 11 دستگاه خودرو 206، 31 دستگاه پرشیا، 2 دستگاه رانا، 2 دستگاه 207 صندوق دار، 7 دستگاه پژو 405، 2 دستگاه آریسون، 2 دستگاه هایما، 5 دستگاه سمند و یک دستگاه دنا دانست.

فرمانده انتظامی استان قم در پایان از شهروندان خواست، در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت افراد فرصت‌طلب و سودجو، موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع داده تا اقدامات لازم در اسرع وقت انجام شود.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcfcvdc.w6dcvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما