چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۲۹
کد مطلب : 8868

رقبای ایثار قم در سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر کشور مشخص شدند

قم نيوز : قم نیوز: رقبای تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در راه کسب مقام قهرمانی در دومین تجربه حضور در رقابت های لیگ برتربسکتبال با ویلچر باشگاه های کشور مشخص شدند.
رقبای ایثار قم در سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر کشور مشخص شدند
به گزارش قم نیوز، دور نخست از دیدارهای مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور از مهرماه آغاز می‌شود و طی آن ایثار قم در دومین سال حضور در سوپر لیگ با حریفان خود پیکار خواهد کرد.

دومین تجربه حضور ایثار قم در سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر کشور
این مسابقات از گروه نخست مقدماتی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور در حالی به مدت دو روز به میزبانی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم برگزار می شود که نخستین مرحله از فصل جدید رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور به شمار می‌رود.

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در مرحله نخست مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور که با شرکت چهار تیم دیدارهای آن به مدت دو روز به میزبانی هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم به انجام خواهد رسید با سه تیم مدعی مسابقه خواهد داد.

در این مسابقات تیم‌های بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان ایثار قم، پیام ارتباطات اصفهان، لوبون بابل و هیئت خوزستان در چهار مرحله همانند سال‌های قبل، به منظور کسب جواز صعود به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و در دیگر گروه نیز تیم‌های کهریزک تهران، هیئت مرکزی، هیئت زنجان و پگاه فارس مسابقه می‌دهند.

در مرحله نخست این رقابت‌ها که در قم برگزار خواهد شد، تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین ایثار قم که با ترکیبی از بازیکنان بومی و چهره‌های شاخص بسکتبال با ویلچر کشور به لیگ برتر قدم می‌گذارد، در نخستین مسابقه خود به مصاف تیم بسکتبال با ویلچر پیام مخابرات اصفهان خواهد رفت تا گام نخست را برای قهرمانی محکم بردارد.

ترکیبی از بازیکنان بومی و غیر بومی در ایثار قم
همچنین طبق برنامه مسابقات این مرحله، بسکتبالیست‌های جانباز و معلول تیم ایثار قم در دومین مسابقه خود برابر نماینده ورزش جانبازان و معلولین استان خوزستان صف آرایی می‌کنند که این دیدار نیز در سالن رضائیان قم به انجام می‌رسد.

بسکتبالیست‌های تیم ایثار قم در سومین مسابقه خود در مرحله نخست پیکارهای فصل جدید سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور مقابل تیم بسکتبال با ویلچر لوبون شهرستان آمل به میدان خوهند رفت تا این مرحله خاتمه یابد.

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم نیز طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون جانبازان و معلولان کشور همانند سایر رقبا در دور مقدماتی فصل جدید لیگ برتر در چهار مرحله به شکل متمرکز با حریفان پیکار می‌کند تا یکی از شانس‌های صعود به نیمه نهایی باشد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcb.0bwurhbwwiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما

رضا غفوریان
لطفا اسامی بازیکنان این تیم را نیز بگذارید.
با تشکر