سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب : 88697
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم؛

ارائه خدمات بهداشتی رایگان هلال احمر در روستا‌های قم

قم نيوز : گلفشان از اعزام تیم درمان اضطراری به روستا‌های قم در شب‌های قدر خبر داد و گفت: در این برنامه به ۱۰۰ نفر خدمات رایگان بهداشتی ارائه شده است.
ارائه خدمات بهداشتی رایگان هلال احمر در روستا‌های قم
ارائه خدمات بهداشتی رایگان هلال احمر در روستا‌های قم
به گزارش قم نیوز محمد گلفشان مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم از اعزام تیم درمان اضطراری معاونت بهداشت و درمان جمعیت هلال احمر استان قم به روستای دولت آباد در شب‌های قدر خبر داد وگفت: در شب‌های قدر به ۱۰۰ نفر از مردم این روستا خدمات رایگان بهداشتی و درمانی ارائه شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: به همت یکی از متخصصین و ۳۰ نفر جهادگر همراه این تیم، هزار و ۲۰۰ پرس غذای گرم جهت افطاری در روستا توزیع شد.

گلفشان عنوان کرد: تیم درمان اضطراری شامل سه پزشک و ۱۲ پرستار به مدت دو شب به روستای دولت آباد مراجعه کرده و ویزیت رایگان بیماران در شب دوم و سوم قدر انجام شده است که ۱۰۰ نفر از خدمات رایگان پزشکی و دارو بهره‌مند شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم ابراز کرد: طرح توزیع بسته‌های افطاری و بهداشتی ویژه نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا به مناسبت شب‌های قدر و شهادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) با مشارکت اعضای کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان قم اجرا شد.

گلفشان با اشاره به اجرای طرح بشر دوستانه حمایت از کودکان بد سرپرست و بی سرپرست آسایشگاه کودکان اعصاب و روان زندگی سبز، افزود: همزمان با شهادت حضرت علی (ع) با قربانی کردن گوسفند توسط یکی از اعضای فعال کانون دانشجویی دانشگاه آزاد این اقدام انجام گرفت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم بیان کرد: توزیع بیش از ۷۰ سبد کالا توسط مؤسسه حامی و داوطلبان هلال احمر میان نیازمندان در شب شهادت امیر المومنین علی (ع) از دیگر برنامه‌های لیالی قدر هلال احمر قم بود.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdchq-n6.23n6wdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما