چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 88735
منبع : خبرگزاری تسنیم

بازگشایی خطوط اتوبوسرانی قم منوط به تصمیم ستاد مقابله با کرونا است

قم نيوز : مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم گفت: زمان آغاز به کار رسمی ناوگان اتوبوسرانی به تصمیم نهایی ستاد مبارزه با کرونا استان بستگی دارد و این سازمان برنامه‌ریزی‌های لازم برای از سرگیری خدمات بر اساس پروتکل‌های بهداشتی را کرده است.
بازگشایی خطوط اتوبوسرانی قم منوط به تصمیم ستاد مقابله با کرونا است
بازگشایی خطوط اتوبوسرانی قم منوط به تصمیم ستاد مقابله با کرونا است
به گزارش قم نیوز امیر یزدی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت زمان بازگشایی خطوط اتوبوسرانی در شهر قم اظهار داشت: زمان آغاز به کار رسمی ناوگان اتوبوسرانی به تصمیم نهایی ستاد مبارزه با کرونا استان بستگی دارد.

وی برنامه‌ریزی‌های سازمان برای نحوه راه‌اندازی مجدد خطوط اتوبوسرانی را تشریح کرد و افزود: در صورت اعلام ستاد مبارزه با کرونا استان ابتدا 8 خط اصلی در سطح شهر آغاز به کارکرده و سایر خطوط در زمان‌بندی مشخص و با توجه به درخواست شهروندان راه‌اندازی می‌شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با تأکید بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در زمان راه‌اندازی خطوط اتوبوسرانی تصریح کرد: این 8 خطوط برای حفظ سرفاصله‌ها و عدم تجمع شهروندان در ایستگاه‌های اتوبوس با تمام ظرفیت آغاز به کار خواهد کرد.

وی از انجام مذاکراتی بین سازمان صنعت، معدن و تجارت و دانشگاه علوم پزشکی با سازمان اتوبوسرانی جهت تأمین ماسک و دستکش خبر داد و گفت: باید دستکش و ماسک موردنیاز باقیمت مناسب در دسترس مردم قرارگرفته تا بتوانیم خطوط اتوبوسرانی را راه‌اندازی کنیم.

یزدی با تأکید بر جلوگیری  از ورود افراد فاقد ماسک و دستکش به اتوبوس بیان کرد: ما از شهروندان درخواست داریم برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا تمام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و هنگام استفاده از حمل‌ و نقل عمومی موارد مشخص‌شده را رعایت کنند.

وی استفاده از کارت‌پول را یکی دیگر از الزامات استفاده از خطوط اتوبوسرانی دانست و خاطرنشان کرد: به‌هیچ‌ عنوان از مسافران پول نقد دریافت نشده و باید همه شهروندان از کارت‌پول استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم ادامه داد: هماهنگی‌های لازم با سازمان فاوای شهرداری جهت شارژ کارت‌ها و فروش کارت انجام‌ شده و تا بازگشایی خطوط اتوبوسرانی مردم می‌توانند کارت تهیه کنند.

وی داشتن حمل‌ و نقلی ایمن را یکی از دغدغه‌های این سازمان عنوان و افزود: سازمان اتوبوسرانی برای ارائه خدماتی ایمن و کامل نیازمند همکاری همه شهروندان بوده و امیدواریم بتوانیم خدمات لازم را هر چه سریع‌تر به مردم ارائه دهیم.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcam0na.49nae15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما