پنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب : 88763
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

تذکر کرونایی به پنج تالار و باغ تالار قم داده شد

قم نيوز : رئیس پلیس امنیت عمومی قم گفت: به ۵ تالار پذیرایی و باغ تالار قم به علت بی توجهی به طرح فاصله گذاری اجتماعی تذکر داده شد.
تذکر کرونایی به پنج تالار و باغ تالار قم داده شد
تذکر کرونایی به پنج تالار و باغ تالار قم داده شد
به گزارش قم نیوز رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم از تذکر به ۵ تالار پذیرایی و باغ تالار متخلف در قم خبر داد و گفت: متصدی این واحد‌های صنفی بر خلاف مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا واحد‌های خود را باز به مشتریانش خدمات ارائه می‌کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و سلامت عمومی مردم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به بازدید و نظارت از واحد‌های صنفی در شهر قم پرداختند.

او ادامه داد: در این طرح مأموران اداره نظارات بر اماکن عمومی پس از ارزیابی‌های لازم، از ۵ باب واحد صنفی تالار پذیرایی و باغ در این طرح بازدید و ۵ واحد صنفی قهوه خانه را به علت نقض اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا از سوی متصدیان و نادیده گرفتن ابلاغیه‌های صنفی تذکر دادند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم در پایان  از شهروندان خواست، با معرفی صنوف متخلف و بی توجه به طرح فاصله گذاری اجتماعی از طریق شماره تلفن ۱۱۰ پلیس را در تامین بهتر امنیت و پیشگیری از شیوع بیماری مهلک کرونا یاری کنند.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcbfzbw.rhbw0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما