کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده آیت الله سیستانی از کادر درمان قم قدردانی کرد

سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان , 1 خرداد 1399 ساعت 11:50

حجت الاسلام شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی از مراجع تقلید در عراق از مجاهدت های کادر درمان قم در مقابله با کرونا قدردانی کرد.


به گزارش قم نیوز به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، حجت الاسلام و المسلمین سید جواد شهرستانی، نماینده آیت الله سیستانی از مراجع تقلید در دیدار با قدیر،رئیس علوم پزشکی قم،گفت: ما از زحمات پزشکان و پرستاران و دانشگاه علوم پزشکی قم تشکر کرده و قدرشناس این فداکاری‌ها هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم هم در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت موجود قم از نظر کووید ۱۹، از تلاش‌ها و حمایت‌های مادی و معنوی حجت الاسلام شهرستانی در راستای تقویت مقابله با ویروس کرونا قدردانی کرد.

قدیر ادامه داد: این همدلی و هم افزایی موجب شد تا بتوانیم در برابر بحران ناشی از این ویروس ایستادگی کرده و به ریشه کنی کامل آن امیدوار شویم.

او تصریح کرد: موضوع ویروس کرونا همچنان وجود دارد و انتظار است که مردم مسایل بهداشتی و فاصله گذاری را رعایت کنند، عادی جلوه دادن شرایط کمال بی احتیاطی است.

رئیس علوم پزشکی قم در پایان ضمن قدردانی مجدد از حمایت‌های مراجع و علما و به ویژه حجت الاسلام شهرستانی، لوح حامی سلامت را به او اعطا کرد.

انتهای پیام/111


کد مطلب: 88769

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/88769/نماینده-آیت-الله-سیستانی-کادر-درمان-قم-قدردانی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir