کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اولویت نخست مجلس یازدهم باید بازگرداندن اعتماد مردم باشد

خبرگزاری فارس , 1 خرداد 1399 ساعت 19:15

منتخب مردم قم در مجلس گفت: امروز بی‌اعتمادی به مسئولان بیشتر از هر چیز دیگری مردم را رنج می‌دهد و بنده در مدت فعالیت خود مسئولانی که می‌شناسم دلسوز و دل‌پاک بوده و برای این کشور تلاش می‌کنند را دیده و می‌گویم که تعداد این افراد بسیار بیشتر از افراد فاسد است.


به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری عصر امروز در نخستین نشست شورای اداری استان قم در سال جاری و همچنین آیین تکریم خدمات و تلاش‌های علی لاریجانی در سه دوره نمایندگی مردم قم در مجلس که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: اداره مجلس با سلایق و جناح‌های مختلف کار ساده‌ای نیست اما طی مدت ریاست لاریجانی کم‌ترین تنش‌ها را در مجلس شورای اسلامی شاهد بودیم که در این راستا باید از این شخصیت تجلیل کنیم.

وی اضافه کرد: بهارهای خدمت به‌عنوان فرصت، بر سر راه ما قرار می‌گیرد که نباید نسبت به این فرصت‌ها بی‌توجه باشیم چراکه اگر نتوانیم بار را به مقصد برسانیم باید در دنیا و آخرت پاسخگو باشیم به ویژه در دورانی که تحریم‌های کشورهای استکباری گریبان‌گیر کشور بوده و رسالت مجلس شورای اسلامی در وضع قوانین و همچنین ریل‌گذاری قوای دیگر و نظارت بر حرکت قوه مجریه در این ریل‌گذاری بسیار سنگین است.

نماینده مردم قم در مجلس گفت: امروز بی‌اعتمادی به مسئولان بیشتر از هر چیز دیگری مردم را رنج می‌دهد و بنده در مدت فعالیت خود مسئولانی که می‌شناسم دلسوز و دل‌پاک بوده و برای این کشور تلاش می‌کنند را دیده و می‌گویم که تعداد این افراد بسیار بیشتر از افراد فاسد است اما متأسفانه صدای فساد بسیار بیشتر از خدمت است.

وی ادامه داد: موضوع مبارزه با فساد یکی از قوانین است که باید مورد توجه قرار گیرد و در این راستا باید روزنه‌های فساد بسته شود؛ اگر مردم احساس کنند که مسئولان نیز همانند آن‌ها هستند شرایط بسیار بهتر می‌شود.

ذوالنوری عنوان کرد: مردم از ابتدای انقلاب از نبودن ها گلایه نداشتند بلکه از تبعیض گله‌مند بوده‌اند و اکنون شاهد بی‌اعتمادی در سطح کشور هستیم درحالی‌که سرمایه ملی ما اعتماد مردم است و مجلس یازدهم باید در اولویت نخست خود در کنار معیشت و وضعیت اقتصادی مردم به بازگرداندن این سرمایه مهم توجه داشته باشد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 88779

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/88779/اولویت-نخست-مجلس-یازدهم-باید-بازگرداندن-اعتماد-مردم-باشد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir