دوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۵۷
کد مطلب : 88832
منبع : خبرگزاری تسنیم

150 بسته معیشتی و 300 بسته فرهنگی در ماه رمضان توسط هنرمندان بسیجی قم توزیع شد

قم نيوز : رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان قم گفت: ۱۵۰ بسته معیشتی و ۳۰۰ بسته فرهنگی در ماه مبارک رمضان توسط هنرمندان بسیجی قم تهیه و توزیع شد.
۱۵۰ بسته معیشتی و ۳۰۰ بسته فرهنگی در ماه رمضان توسط هنرمندان بسیجی قم توزیع شد
۱۵۰ بسته معیشتی و ۳۰۰ بسته فرهنگی در ماه رمضان توسط هنرمندان بسیجی قم توزیع شد
به گزارش قم نیوز سید محمدحسن یزدی‌نژاد با اشاره به خدمات هنرمندان بسیجی در استان اظهار داشت: از زمان شیوع کرونا تاکنون، انسجام و همدلی ویژه‌ای میان هنرمندان بسیجی شکل‌گرفته است و با کمک‌های مؤمنانه در میدان مقابله با کرونا حاضر شدند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان قم افزود: در حال حاضر بیش از 3500 هنرمند قمی متشکل از خواهران و برادران در بسیج هنرمندان عضویت دارند که این تعداد هنرمند در 9  رشته هنری و در قالب انجمن‌های فرهنگی و هنری در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه هنرمندان بسیجی همواره در خط مقدم مقابله با جنگ نرم دشمن قرار داشته و در سنگر مقابله با کرونا نیز تلاش‌های ارزنده‌ای را در مسیر خدمت به مردم به ثمر نشانده‌اند که قابل‌تقدیر است تصریح کرد: این هنرمندان متعهدانه هنر خود را در احیای ارزش‌های دینی و آرمان‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به کار گرفته‌اند و با اخلاص حضوری مؤثر در صحنه‌های مختلف داشته و دارند.

یزدی نژاد خاطرنشان کرد: کمک‌ها و مشارکت‌های بسیج هنرمندان در ماه مبارک رمضان نیز ادامه یافت و 150 بسته معیشتی و 300 بسته فرهنگی در ماه مبارک رمضان توسط هنرمندان بسیجی قم تهیه و توزیع شد، همچنین تهیه پک‌های فرهنگی در کنار پک‌های بهداشتی از جمله اقداماتی بود که توسط هنرمندان بسیجی انجام شد.

وی در مورد دیگر اقدامات این سازمان بسیج گفت: دوخت ماسک توسط هنرمندان خواهر بسیجی در گروه شهید سید ابوالفضل حسینی و تصویربرداری خدمات گروه‌های جهادی در بیمارستان و طراحی پوستر و خدمات تبلیغاتی جهت گروه‌های جهادی استان از جمله این اقدامات است.

یزدی نژاد با تأکید بر توزیع پک‌های کتاب با موضوع شهدا و توزیع پک‌های معیشتی در بین خانواده‌های نیازمند نیز در ایام ماه مبارک رمضان اتفاق افتاد اضافه کرد: حضور عکاسان انجمن عکس بسیج در بیمارستان‌های درگیر با کرونا و به تصویر کشیدن خدمات نیروهای جهادی و کادر درمانی استان و انتشار در مطبوعات، خبرگزاری‌ها و فضای مجازی از جمله فعالیت‌های فرهنگی بود که در این ایام به بهترین شکل رقم خورد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان قم خاطرنشان کرد: در ایام کرونایی شاهد تولید آثار هنری در قالب انیمیشن، موشن گرافیک، پوستر، طرح‌های گرافیکی، هنری و ادبی در حوزه پیشگیری از کرونا بودیم.

وی تصریح کرد: هنرمندان بسیجی قم تولیدات زیادی از خدمات جهادی بسیج و طلاب در قالب تولید کلیپ، نماهنگ و فیلم مستند داشتند، ضمن اینکه جمعی از هنرمندان نیز با اجرای تئاتر و برنامه‌های هنری و فرهنگی در بیمارستان‌های قم، در جهت روحیه دادن به کادر درمان و پزشکی و مدافعان سلامت تلاش کردند.

یزدی نژاد عنوان کرد: در این ایام بیش از 14 نمایش خیابانی با موضوع مقابله با کرونا توسط هنرمندان بسیجی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شد که بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

وی گفت: عیادت از خانواده بیماران و همدلی با خانواده متوفیان درگیر بیماری کرونا نیز از اقدامات مهم جمعی از هنرمندان بسیجی در قم است و در این مدت همگرایی خوبی میان جامعه هنری و بسیجیان شکل گرفت و دستاوردهای مهمی به دست آمد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان قم در پایان پیرامون اهمیت تشکیل شبکه هنر و ادب در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: با تشکیل این شبکه گام‌های مؤثری در تحقق منویات رهبر انقلاب و بیانیه گام دوم انقلاب برداشته می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcirvav.t1avp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما