چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : 88875
منبع : خبرگزاری فارس

انجام تست سرپایی کرونا در مراکز بهداشتی قم

قم نيوز : معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: تست رایگان کرونا به صورت سرپایی در 6 مرکز بهداشتی استان صورت می‌گیرد.
انجام تست سرپایی کرونا در مراکز بهداشتی قم
انجام تست سرپایی کرونا در مراکز بهداشتی قم
به گزارش قم نیوز سیامک محبی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم در سالن جلسات کرامت استانداری با اشاره به حضور کارمندان در ادارات استان قم اظهار کرد: با توجه به این که کارمندان از 10 خرداد به صورت کامل در ادارات حضور می‌یابند، شناخت بیماران دارای علائم در میان کارمندان استان مهم است.

وی ادامه داد: تست رایگان کرونا به صورت سرپایی در 6 مرکز بهداشتی استان قم صورت می‌گیرد و ادارات استان باید کارمندان دارای علائم کرونا را به این مراکز معرفی کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: در گذشته هر زمانی که تست کرونای فرد مثبت می‌شد، وضعیت سلامت تک تک اطرافیان او به مدت دو هفته پیگیری می‌شد، این پیگیری هم به صورت حضوری و هم به صورت تلفنی صورت می‌گرفت.

وی خاطرنشان کرد: حدود 10 درصد از اطرافیان بیماران کرونایی دارای علائم این بیماری می‌شدند، این افراد بیشتر حضور در قرنطینه خانگی را انتخاب می‌کردند و بیماران کرونایی و اطرافیان آن‌ها در استان قم رها نمی‌شدند.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcftcdc.w6dceagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما