پنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 88899
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
شهردار قم:

پروژه‌های ورزشی شهرداری قم هرچه سریعتر تکمیل شود

قم نيوز : سقائیان نژاد گفت:شهر قم از فقر فضا‌های فرهنگی ورزشی رنج می‌برد، نیاز است که امکانات این حوزه توسعه یابد.
پروژه‌های ورزشی شهرداری قم هرچه سریعتر تکمیل شود
پروژه‌های ورزشی شهرداری قم هرچه سریعتر تکمیل شود
به گزارش قم نیوز به نقل از شهرداری قم، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد،شهردار قم خواستار تسریع در تکمیل پروژه‌‌های فرهنگی ورزشی مناطق باقیمانده شهر شد و تأکید کرد: پروژه‌های مجتمع ورزشی در مناطق هفت، هشت و پنج باید سریع‌تر به بهره‌برداری برسد و در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

او با اشاره به برنامه شهرداری برای احداث یک مجتمع فرهنگی ورزشی در هر یک از مناطق شهرقم، اظهار کرد:پارسال مجتمع‌های ورزشی در مناطق یک و ۶ به بهره‌برداری رسید و در مناطق دیگر نیز باید با سرعت روند تکمیل پروژه پیگیری شده و شاهد بهره‌برداری از این ظرفیت مهم برای جوانان باشیم.

شهردار قم با اذعان به این که در جلسات مستمر شورای شهرداران، باید گزارشی از روند پیشرفت پروژه‌های فرهنگی ورزشی قم ارائه شود، افزود: با توجه به اینکه شهر قم از فقر فضا‌های فرهنگی و ورزشی رنج می‌برد، نیاز است که امکانات این حوزه توسعه یابد و شهرداری با نگاه تقویت نشاط و شادابی شهروندان خصوصا جوانان اقدام به احداث فضا‌های ورزشی در مناطق شهر کرده است.

سقائیان‌نژاد با قدردانی از مناطق دو، سه و چهار که طبق گزارش‌ها پیشتاز در تکمیل پروژه مجتمع‌های ورزشی هستند، گفت:باید هرچه سریعتر شاهد بهره برداری پروژه های ورزشی شهرداری قم باشیم.

او همچنین با تشکر از پیمانکاران فعال و شهرداران پیگیر مناطق برای تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام، عنوان کرد: شهر قم فرصتی استثنایی برای سرمایه‌گذاری و حضور پیمانکاران فعال برای اجرای پروژه‌های عمرانی است.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcb9wbw.rhbw9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما