پنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب : 88902
منبع : خبرگزاری تسنیم

پنجره فولاد حرم کریمه اهل بیت (س) بازسازی شد

قم نيوز : مدیر فنی مهندسی آستان مقدس بانوی کرامت از اصلاح و بازسازی پنجره فولاد حرم مطهر خبر داد و گفت: تکمیل قلم‌زنی، میناکاری بالای پنجره فولاد، تکمیل و شکیل نمودن زه‌های دور ستون، لایه‌برداری و تنظیف کامل پنجره فولاد توسط جمعی از خادمان متخصص انجام شده است.
پنجره فولاد حرم کریمه اهل بیت (س) بازسازی شد
پنجره فولاد حرم کریمه اهل بیت (س) بازسازی شد
به گزارش قم نیوز علی رضا کاشی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: اصلاح و بازسازی  پنجره فولاد حرم بانوی کرامت در ماه مبارک رمضان و با توجه به بسته بودن موقت درهای حرم در دستور کار قرار گرفت و به همت خادمان متخصص آستان مقدس انجام شد.

وی اضافه کرد: تکمیل قلم‌زنی و رفع نواقص آن، تکمیل و شکیل نمودن زه‌های دور ستون و لایه‌برداری و تنظیف کامل پنجره فولاد با مواد مخصوص برای افزایش ماندگاری انجام و یک محافظ شفاف و ظریف بر روی پنجره فولاد کشیده شده است.

مدیر فنی مهندسی حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها خاطرنشان کرد: تکمیل قلم‌زنی گل‌های حاشیه پنجره فولاد، رنگ‌آمیزی طلایی اسماء شریفه الهی و میناکاری بالای پنجره فولاد و رنگ‌آمیزی به رنگ طلایی از دیگر اقداماتی است که در راستای اصلاح و بازسازی پنجره فولاد انجام‌شده است.

به گزارش تسنیم، روز دوشنبه درب‌های حرم حضرت معصومه(س) با به صدا درآمدن نقاره‌های حرم مطهر، صحن‌های این حرم شریف در اختیار زائران، مجاوران و همه ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت(ع) قرار گرفت و صحن‌ها و حیاط‌های روباز از ساعت هفت صبح تا 19 عصر در اختیار زائران و مجاوران خواهد بود.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcgxy97.ak97z4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما