کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازرسی بهداشتی از صنوف به صورت شبانه روزی در قم

خبرگزاری مهر , 8 خرداد 1399 ساعت 15:13

مدیر گروه سلامت محیط و کار مرکز بهداشت استان قم با بیان اینکه اکیپ‌های بازرسی به صورت شبانه روزی در حال بازرسی از صنوف در قم هستند، گفت: واحدهای صنفی متخلف تعطیل می‌شوند.


به گزارش قم نیوز نرگس جعفری اظهار داشت: همزمان با بازگشایی مراکز مختلف، شیوه نامه بهداشتی تدوین و در سایت مرکز سلامت قرار داده شده که مراکز با رعایت شیوه نامه‌ها می‌توانند فعالیت کنند.

وی گفت: با توجه به اینکه اماکن متبرکه از روز بعد از عید فطر بازگشایی شدند، از مردم تقاضا داریم که در اماکن مذهبی در مدت زمان کوتاه حضور یابند و از تجمعات خودداری کنند، فاصله گذاری را در صحن‌ها رعایت کرده و با خود وسائل شخصی از جمله تسبیح، مهر و سجاده و غیره داشته باشند، همچنین از وسائل حفاظت فردی از جمله ماسک و دستکش را نیز استفاده کنند.

مدیر گروه سلامت محیط و کار مرکز بهداشت استان قم ابراز داشت: خدام در حرم مطهر مسائل بهداشتی را تذکر می‌دهند و متولی سلامت هستند، همچنین مطالب آموزشی به صورت پوستر و غیره نمایش داده می‌شود تا مردم این موضوعات را فرا بگیرند.

وی با اشاره به پایش اصنافی که در حال فعالیت هستند، افزود: اکیپ‌های بازرسی به صورت شبانه روزی در حال بازرسی از صنوف هستند که این اقدام به صورت تیم‌های مشترک با اداره اصناف و سازمان صمت در حال انجام است.

جعفری با بیان اینکه سامانه ۱۹۰ به صورت شبانه روزی آماده دریافت مشکلات از شهروندان است، تصریح کرد: اصنافی که تخطی کنند و بر فعالیت غیر بهداشتی خود ادامه دهند، مجبور به تعطیلی موقت صنف مورد نظر می‌شویم.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 88907

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/88907/بازرسی-بهداشتی-صنوف-صورت-شبانه-روزی-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir