پنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۸
کد مطلب : 88920
منبع : خبرگزاری تسنیم

آیت الله حسینی بوشهری: تحریم نیروی انتظامی نشان دهنده خوی وحشیگری سران آمریکا است

قم نيوز : دبیر شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به اقدام اخیر آمریکا در تحریم نیروی انتظامی گفت: تحریم در این شرایط نشان از خوی وحشیگری سران آمریکا دارد و اثبات کرد که آمریکا با تمام وجود با ملت ایران دشمنی دارد.
آیت الله حسینی بوشهری: تحریم نیروی انتظامی نشان دهنده خوی وحشیگری سران آمریکا است
آیت الله حسینی بوشهری: تحریم نیروی انتظامی نشان دهنده خوی وحشیگری سران آمریکا است
به گزارش قم نیوز آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری با اشاره به اقدام اخیر آمریکا در تحریم نیروی انتظامی، اظهار داشت: تحریم در این شرایط نشان از خوی وحشیگری سران آمریکا دارد.

وی افزود: در تاریخ این تحریم ثبت می شود، استقامت و پایداری یک ملت به عنوان یک کارنامه روشن و درخشان در تاریخ خواهد ماند و در نتیجه آن نیز ملت ایران سربلند و سرافراز می شود.
 
دبیر شورای عالی حوزه های علمیه بیان کرد: در شرایط امروز کرونا باز هم می بینیم که آمریکا تحریم های دیگری را علیه مسئولین، نهاد و مردم ایران انجام داده است، تحریم هایی که آمریکا در طی سال های مختلف نسبت به جمهوری اسلامی انجام داده در حقیقت از سر استیصال و درماندگی است.

کارنامه استقامت و پایداری ملت ایران در چشم جهانیان کارنامه زرین و درخشانی است

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه کارنامه استقامت و پایداری ملت ایران در چشم جهانیان کارنامه زرین و درخشانی است،ادامه داد: آمریکا تصور می کند با این تحریم ها می تواند تزلزلی در اراده ملت ایران ایجاد کند ولی آنچه که در کنار فشار تمام این تحریم ها مشاهده می شود این است که اراده استوار مردم در کنار رهنمودهای رهبر معظم انقلاب روز به روز بیشتر و قوی تر می شود.

تحریم نیروی انتظامی توسط آمریکا مقابله با امنیت ملت ایران است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: تحریم نیروی انتظامی مقابله با امنیت ملت ایران است، نیروی انتظامی از ابتدای انقلاب تاکنون در مسیرهای مختلف چه در دوران دفاع مقدس و چه در مبارزه با مواد مخدر شهدایی را تقدیم انقلاب کرده است.

امام جمعه قم با اشاره به خدمات گسترده نیروی انتظامی ادامه داد: در جریان مبارزه با مواد مخدر این نهاد خدمتگزار بزرگترین خدمت را به دنیای غرب کرده است چرا که قصد اصلی مافیای مواد مخدر انتقال مواد خانمان سوز به کشورهای غربی بود و اگر اقدامات نیروهای انتظامی ایران نبود این اتفاق رخ داده بود.

آیت الله حسینی بوشهری خاطرنشان کرد: تحریم های آمریکا نشان دهنده این است که با تمام وجود با ملت ایران دشمنی دارد و برخلاف شعارهای به ظاهر فریبنده ای که متاسفانه برخی مواقع در داخل کشور عده ای تحت تاثیر آن قرار می گیرند و عده ای هم سعی می کنند چهره آمریکا را بزک کنند اما آمریکا ظاهر واقعی خود را همواره نشان داده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgzy97.ak97x4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما