شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۴۰
کد مطلب : 88931
منبع : خبرگزاری فارس

تولید نماهنگ بین المللی وحدة الموقف در قم

قم نيوز : سرپرست گروه هم آوایی انوار الهدی گفت: نماهنگ بین المللی وحدة الموقف در قم با همکاری بسیج هنرمندان تولید و در رسانه های بین المللی منتشر شد.
تولید نماهنگ بین المللی وحدة الموقف در قم
تولید نماهنگ بین المللی وحدة الموقف در قم
به گزارش قم نیوز مجتبی حجازی از تولید اثر بین المللی (وحدة الموقف) خبرداد و اظهار کرد: این اثر نتیجه ماه‌ها تلاش،احساس نیاز و تکلیف در راستای لزوم وحدت هر چه بیشتر محور مقاومت در مقابل دشمنان است.

وی بیان کرد: در اثر «وحده الموقف» در واقع، قدس را  موقعیت مشترک محور مقاومت نشان داده ایم که در راه آزاد سازی آن از فلسطین گرفته تا یمن ، لبنان ، عراق و ایران همه لباس رزم به تن کرده و به فرمان حضرت امام  خمینی (ره) در میدان نبرد با اسرائیل و رژیم های جیره خوار، مستبد و مرتجع منطقه حاضر شده اند.

سرپرست گروه هم آوایی انوار الهدی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: اثر بین المللی «وحدة الموقف» با آهنگسازی و تنظیم استاد سید علی موسوی، از آهنگسازان بزرگ لبنان در ژانر حماسی و با اشعاری از شاعر یمنی محمد الأنسی و با مشارکت  گروه‌های سرود انصار الله یمن، إزار لبنان، حشد الشعبی عراق، المجاهدین فلسطین و گروه هم آوایی جمهوری اسلامی ایران به تولید رسیده است.

وی با اشاره به نحوه تولید این نماهنگ بین المللی تصریح کرد: تصمیم سرپرستان گروه های شرکت کننده در این اثر، بر این شد که گروه سرود هر کشوری در نماد تاریخی و یا انقلابی آن کشور تصویربرداری کند، اما متأسفانه با شیوع ویروس کرونا به ایران ما با محدودیت های بسیار شدیدی روبه رو شدیم.

حجازی ادامه داد: شیوع کرونا هم به لحاظ امکان تصویربرداری در تهران و در مکانی که به عنوان لوکیشن انتخاب شده بود و هم حتی در انتخاب عوامل تصویربرداری مشکلاتی برایمان بوجود آورد.

 

وی اضافه کرد: برج آزادی برای لوکیشن در نظر گرفته شده بود زیرا برج آزادی، برای ایران و ایرانی به عنوان نماد استواری و مقاومت جمهوری اسلامی ایران بشمار می رود اما با تمام این تفاسیر، کرونا و به تبع آن بسته شدن راه های ورودی و خروجی شهرها باعث شد تا لوکیشن دیگری انتخاب شود که در نهایت قطعه شهدای مدافع حرم واقع در بهشت معصومه (س) انتخاب شد.

سرپرست گروه هم آوایی انوار الهدی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: مشارکت ما در این اثر، بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب کاملا آتش به اختیار و بر اساس احساس نیاز و تکلیف بوده است.

وی تصریح کرد: برای تصویربرداری این اثر بین المللی با تیم‌های متعددی صحبت شد، اما مبالغ در خواست شده از عهده گروه خارج بود و در نهایت بسیج هنرمندان قم به صورت جدی وارد عمل شد.

حجازی با اشاره به همکاری موثر سید حسن یزدی نژاد مسوول بسیج هنرمندان  قم در تولید این اثر بیان کرد: ایشان در غیاب بنده، سرپرستی گروه و پروژه تصویربرداری را عهده دار بود و خودم نیز از طریق فضای مجازی و بصورت آنلاین بر تصویر برداری دوستان نظارت داشتم.

وی اضافه کرد: تصاویر به یمن ارسال شده و بخش رسانه انصار الله، عهده دار تولید کلیپ شد. همچنین گروه سرود انصار الله یمن نیز توانست به راحتی امکانات تصویربرداری، تجهیزات و... خود را از طریق انصار الله یمن انجام دهد و شبکه المسیرة یمن نسبت به انتشار این نماهنگ اقدام کرد.

وی تاکید کرد:  لبنان نیز با بهره گیری از توان حزب الله لبنان در شبکه المنار و حشد الشعبی و المجاهدین نیز با بهره مندی از امکانات رسانه ای نسبت به انتشار این نماهنگ اقدام کردند.

سرپرست گروه هم آوایی انوار الهدی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: از رسانه ملی می‌خواهیم با تسهیل در امر انتشار چنین آثاری در جهت ارتقاء فرهنگ مقاومت، ما را همراهی کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciz3av.t1avp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما