شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۱۶
کد مطلب : 88945
منبع : خبرگزاری مهر
برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی؛

اجتماعات مذهبی در حرم بانوی کرامت برگزار نمی‌شود

قم نيوز : مدیر حرم مطهر حضرت معصومه(س) با بیان اینکه مواد ضدعفونی کننده محیط و دست در ورودی‌های آستان مقدس مورد استفاده قرار می‌گیرند، افزود: اجتماعات مذهبی همچنان در حرم مطهر برگزار نمی‌شود.
اجتماعات مذهبی در حرم بانوی کرامت برگزار نمی‌شود
اجتماعات مذهبی در حرم بانوی کرامت برگزار نمی‌شود
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام علی اشرف عبدی با بیان اینکه صحن‌های حرم مطهر حضرت معصومه (س) از ساعت هفت صبح تا ۱۹ شاهد حضور قابل توجه زائران است، گفت: خادمان حرم مطهر نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه ویژه دارند.

وی با بیان اینکه فرش‌های صحن‌ها با فاصله‌گذاری مناسب مورد استفاده قرار می‌گیرد، افزود: ضدعفونی بخش‌های مختلف حرم مطهر به صورت مستمر با توجه به جمعیت زائران توسط خادمان، تذکر رعایت مسائل بهداشتی مورد نیاز به برخی از افراد کم توجه و همچنین نصب بنرها و پوسترهای اطلاع‌رسانی با موضوع رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اطراف و اماکن حرم مطهر از جمله برنامه‌های انجام شده برای رعایت مواد بهداشتی در این مکان مقدس بوده است.

مدیر حرم حضرت معصومه (س) تصریح کرد: از راکت برای بازرسی در ورودی‌های حرم مطهر به جای بازرسی بدنی استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه از مواد ضدعفونی کننده محیط و دست در ورودی‌های آستان مقدس استفاده می‌شود، افزود: اجتماعات مذهبی همچنان در حرم مطهر برگزار نمی‌شود که امیدواریم با مهار ویروس کرونا محدودیت‌های حرم مطهر نیز کاهش یابد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdkn0j.yt0jo6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما